Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen data verbinding of bereik op Galaxy A53

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2022 07:54 AM)
7159 Weergaven
henry98
Student
Opties
Ik heb eergistr de a53 gekocht en heb op heleboel plekken geen dataverbinding op 5g 4g 3 2 en 1 waar ik het voorheen wel had. Soms ook helemaal geen bereik. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
henry98
Student
Opties
Ik heb er een nieuwe sim in en bij mij is het probleem weg nu. Heb overal volop data en bereik weer

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@henry98 

Aangezien je toestel net nieuw is, controleer eens je menu Mobiele Netwerken. Staat daar alles goed?

Je zegt ook "voorheen"... Met welk toestel was dat dan?

Screenshot_20220518-095850_Call settings.jpg

Je kunt ook je netwerk testen op je toestel als je de Samsung Members app erop zet en dan Diagnostics laat lopen. Wat is daarvan het resultaat?

Screenshot_20220518-100017_Samsung Members.jpg

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Dit is helaas een bekend probleem met de A53, afgezien van het feit dat ie door een bug in de software vastloopt als ie bijvoorbeeld met de WiFi van de Albert Heijn verbinding maakt of probeert te maken. Je had beter de A52s kunnen kopen. Dan had je pas een solide toestel gehad.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Is een bekend probleem met de A53. Heb een paar week terug ook al een topic gezien hierover met dit toestel.
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Indien dit inderdaad een bekend probleem is kun je alleen maar foutrapporten(via Samsung Members app) blijven sturen met de problemen die je op je toestel ondervind. Hopen dat Samsung snel met een nieuwe update/fix af komt.

Er is blijkbaar trouwens een nieuwe A53 telefoon software-update op komst in Europa... Deze installeren van de moment hij beschikbaar is zal het probleem misschien herstellen. Zie artikel:

https://www.sammobile.com/news/galaxy-a53-may-2022-security-update-released-europe/

0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @henry98,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel!

Heb je toevallig al de stappen uitgevoerd die @Jimboo84 heeft gedeeld? 

Ik lees je reactie graag tegemoet. 

0 Likes
Oplossing
henry98
Student
Opties
Ik heb er een nieuwe sim in en bij mij is het probleem weg nu. Heb overal volop data en bereik weer
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Kijk, dat is nog eens fijn om te lezen. Bedankt voor de update @henry98 en nog veel gebruiksplezier toegewenst met jouw Galaxy A53 🥳

0 Likes
Members_toBwdO1
First Poster
Opties

Zelfde probleem , telefoon opgestuurd naar samsung maar helaas probleem blijft! Waardeloos 

0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Members_toBwdO1,

Goed dat je ons een bericht stuurt en wat jammer dat een reparatie niet heeft geholpen. Heb je het toevallig ook getest met een andere simkaart?

Groetjes,

Esma

0 Likes