Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen bluetooth verbinding met nieuwe oortjes

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2020 11:13 AM)
11152 Weergaven
Lisette--
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb nieuwe JBL oortjes met bluetooth verbinding gekocht. Nu maken die oortjes verbinding met mijn laptop en andere telefoons zonder problemen. Alleen als ik het op mijn Samsung Galaxy A5 2017 probeer te koppelen, lukt dat niet. Of hij komt helemaal niet in de lijst met bluetooth te staan, of alleen een code, waaronder staat, als het gekoppeld is komt de naam er te staan. Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar tot nu toe geen resultaat. Wie heeft een idee hoe ik dit op kan lossen?

Bijvoorbeeld deze code: 7E:6F:6E:95:68:5F

Mijn telefoon koppelt wel met andere telefoons of mijn laptop.

Alleen de combinatie van oortjes en telefoon werkt niet.

Alvast bedankt!

Lisette

0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Lisette--,

Om welke oortjes gaat het precies? Dan kijk ik even met je mee!

rsz-846676
0 Likes
gewoon_fred
First Poster
Opties

Hoi, Ik heb bovenstaande vraag gelezen en heb een soortgelijk probleem.

JBL oortjes (tyoe reflect flow) met een samsung galaxy A5. Werkt met alles behalve met de telefoon.

De oortjes zijn wel gekoppeld maar kunnen vervolgens niet verbinden.

Ik heb het probleem al een tweetal keer gehad en ook opgelost, ik meen dat ik iets gedaan heb met coockies verwijderen.

De eerste keer heb ik de fabrieksinstellingen hersteld maar daar was ik niet blij mee.

Ik heb nu het probleem wederom. Ik heb de coockies verwijderd in google en in samsung internet.

Ik heb in de bleutooth app het cache geleegd en gedwongen laten stoppen

Ik heb alle updates geinstalleerd.

opnieuw opgestart, helaas nog. steeds niet opgelost.

Kunt u mij verder helpen? Wellicht is hiermee het probleem van Lisette ook verholpen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Sommige oortjes hebben een android app zoals mijne bijv waarmee je ze verbind. Andere hebben een knopje op de oortjes die je moet indrukken om te verbinden. Beste wat jullie kunnen doen is de handleiding lezen. Over hoe je moet verbinden met telefoons.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
andy038
First Poster
Opties
hallo, hier ook een probleem. ik ben met 2 draadloze oortjes verbonden maar kan maar voor 1 kiezen in smartthings. dat betekend dat ik maar uit 1 dopje geluid krijg. iemand een idee hoe dit op te lossen?
0 Likes
andy038
First Poster
Opties
samsung a71 heb ik
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @andy038,

Welke oortjes heb je precies? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
andy038
First Poster
Opties
Hallo Bruce,

ik heb F9 oordopjes. ik heb alles gereset zoals je adviseerde. nog steeds met beide dopjes verbonden maar uit 1 komt geluid. wel wisselen. dus zowel links als recht maar niet tegelijk. vorige week heb ik smartthings uitgezet op mijn telefoon en toen deden ze het allebei tegelijk. maar helaas nu weer niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenmorgen @andy038 ,

Ik vind deze F9 oordopjes tussen de 8 en 20 euro op internet, goede draadloze oortjes beginnen meestal rond de 50-70 euro ergens. 

Als de tips van Bruce niet helpen dan kom ik tot de conclusie dat het aan de oortjes ligt.

Het is altijd maar de vraag met die supergoedkope setjes of het werkt en voor hoelang.. meestal houden ze het niet lang vol.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
andy038
First Poster
Opties
ik had dopjes van bose maar daar is iemand op geaan staan. ik verbaasde me over dit geluid. super scherp en prima voor hardlopen. ik weet zeker dat het een instelling ding is maar die kan ik nergens meer vinden. via smartthings moet je kiezen tussen in van de 2 oordoppen. toe ik die uitzetten kreeg ik een optie of ik beide tegelijk wou afspelen. toen werkte het even. maar nu niet meer. weten jullie misschien welke instelling dit is geweest?
0 Likes