Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geblokkeerd nummer????

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2022 04:07 PM)
374 Weergaven
Allet
First Poster
Opties

Een reparatiebedrijf probeerde telefonisch een afspraak met me te maken. Ik zag dat zij me 3 x gebeld hadden, maar achter hun nummer staat dat het een geblokkeerde oproep is. Heel gek, want hun nummer staat niet in mijn lijst geblokkeerde nummers bij Instellingen. Ik kan ze dus ook niet de-blokkeren. Hoe kan dit en hoe kan ik de blokkade nu opheffen???

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je misschien een screenshot waar staat geblokkeerde oproep?

Gaat het om een reparatie van Samsung ?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Haborym666
First Poster
Opties
Precies hetzelfde probleem hier.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Haborym666, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je ook in de lijst met geblokkeerde nummer gekeken? Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En gaat het om contacten die geblokkeerd zijn? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Haborym666
First Poster
Opties
Het nummer staat niet in die lijst, het is een contact die niet geblokkeerd is. Modelnaam is SM-A528B/DS. Ik heb ook al contact gezocht met mijn provider maar die weten het niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je het contact al eens opnieuw aangemaakt? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes