Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear S3 verliest constant verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2023 04:27 PM)
587 Weergaven
snap1704
Pioneer
Opties

Gisteren is mijn A33 5G binnengekomen ter vervanging van mijn S7. Nu heb ik sinds ik mijn horloge Gear S3 gekoppeld heb voortdurend meldingen dat de verbinding verbroken is tussen horloge en smartphone. Heel heel irritant kan iemand me helpen hiermee aub ? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
snap1704
Pioneer
Opties

Sinds gisteren heb ik mijn A33 binnen en uiteraard direct mee aan de slag gegaan. Alles werkt naar behoren enkel met de horloge Gear S3 en de A33 blijf ik maar problemen ondervinden. Elke 10 à 20 sec krijg ik op de Gear de melding dat de verbinding verbroken is en 2 sec later ook op de smartphone. Bij mijn vorige smartphone S7 nooit problemen mee gehad, kreeg ik enkel een melding als de telefoon te ver verwijderd was van de horloge. Weet iemand de oplossing want is heel vervelend

0 Likes
snap1704
Pioneer
Opties

Niemand een idee hoe dit op te lossen, moet toch ergens iets verkeerd zijn ?

0 Likes
snap1704
Pioneer
Opties

Zal moeilijk zijn als ik hem online heb gekocht

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
snap1704
Pioneer
Opties

Bedoel je resetten op de smartphone ? Nee nog niet. Wat doet dit dan eigenlijk, kan je een beetje meer uitleg geven ?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nou al je netwerkinstellingen worden gereset. Alles qua netwerk wordt naar standaard waarden gereset, ook bluetooth.
snap1704
Pioneer
Opties

Ik ga voorzichtig positief zijn en je al heel veel bedanken. Voorlopig alles goed, maar de batterij van de Gear is nu juist plat en ben niet thuis. Zal je morgen wel op de hoogte houden, zou dit de oplossing zijn dan dat er nog iets van de instellingen van de vorige S7 daar zijn blijven staan ?

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is heel goed mogelijk maar durf ik niet te gokken zo. Laat maar weten in de komende dagen hoe het gaat👌
snap1704
Pioneer
Opties

Laat het je zeker weten, is een antwoord/oplossing die tenminste duidelijkheid geeft.

Nogmaals een voorlopig voorzichtige dank 👍