Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy A8 kan niet reboothen en ook niet uitschakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2022 07:40 AM)
1917 Weergaven
Jeanious
Explorer
Opties

Hoi, mijn zoontje gebruikt mijn oude #Galaxy A8. Deze was gisteren bijna leeg (2%), dus hebben we deze opgeladen.  Toen ik hem later van de lader wilde halen, stond er een gele driehoek met uitroepteken  en een kabelicoon op de display. Ik verwijderde de kabel en kreeg het  recovery scherm te zien. Ik drukte op de aan/uit knop en het scherm toonde het Android software update scherm.  Dus klikte ik daarop en toen kreeg ik een foutmelding. Weer dat uitroepteken in een gele driehoek en iets over software not available.  Harde rebooth geprobeerd en dan schakelt de telefoon telkens weer automatisch aan en blijft hangen op het eerste dat je ziet als je de telefoon aanzet. Samsung logo etc.  powered by android. En verder gaat ie niet. Hij kan niet uit, bij geforceerd uitschakelen springt ie automatisch weer op dit scherm. Het recovery scherm krijg ik ook niet meer te zien

Is dit een gevalletje "einde oefening"?

(Mijn zoontje heeft tijdens de vakantie veel foto's gemaakt, hij zal enorm teleurgesteld zijn)

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is de enige oplossing om naar een servicepunt te gaan. Hun kunnen er nieuwe software opzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Jeanious

Om een nieuwe software versie te installeren kan je langsgaan bij één van onze service punten, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland Neem wel de aankoop bon en een geldig legitimatiebewijs mee 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
32 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Misschien perongeluk de verkeerde knoppen ingedrukt gehouden? Wellicht staat het toestel in download modus. Kan je een foto maken van het scherm met die driehoek?

Ik zal even een foto plaatsen, kun je bij dit scherm komen?

En dan reboot system now. samsung-galaxy-a8-2018_35616_1657347622.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jeanious
Explorer
Opties
Dat is het probleem, het lukt niet bij dit scherm te komen. En het scherm met het uitroepteken komt ook niet meer. Ongeacht welke knoppen, hij gaat niet uit en niet verder.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Jeanious
Explorer
Opties
Na alle drie de knoppen lang ingedrukt te houden, krijg ik dit. Wat nu?20220709_082839_43411_1657348120.jpg
0 Likes
Jeanious
Explorer
Opties
Gevolgd, maar daarna blijft hij wederom hangen op dit scherm20220709_083755_43412_1657348675.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Jeanious
Explorer
Opties
Dit werkte wel, ik heb hem nu volledig uitgeschakeld.
0 Likes
Jeanious
Explorer
Opties
Rebooth system now deed niets nml, dan bleef hij weer op het Android scherm hangen
0 Likes
Jeanious
Explorer
Opties
Weer inschakelen geeft weer het Android recovery scherm. Wat nu?
0 Likes