Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy a52s

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2022 02:21 PM)
377 Weergaven
JoëlleVdB
Student
Opties

Hallo

Ik heb een probleem met mijn Galaxy A52s. De gsm is vergrendeld en ik krijg hem niet meer ontgrendeld. De touchscreen reageert niet op mijn aanrakingen. Ik kan op de zijtoetst duwen en dan licht het scherm op, maar ik kan niet omhoog vegen voor te ontgrendelen, geen vingerafdruk scannen. Zelfs als mensen mij nu bellen, kan ik niet opnemen, alarmen kan ik niet uitschakelen, ik kan de gsm niet uitschakelen, ... Het scherm reageert gewoon niet op mijn aanrakingen. Ik heb geen idee hoe dit op te lossen. Is het onbedoeld aanraken ingeschakeld? Geen idee. Maar als dit zo is heb ik ook geen idee hoe ik dit uitgeschakeld krijg. De gsm is pas enkele maanden oud.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat gebeurd er als je volume omlaag + aan/uit knop ingedrukt houd voor meer dan 20 seconden?

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat gebeurd er als je volume omlaag + aan/uit knop ingedrukt houd voor meer dan 20 seconden?

JoëlleVdB
Student
Opties

Ok, wauw. Bedankt! Dat heeft dus inderdaad gewerkt. De gsm heeft zichzelf terug heropgestart en het probleem is verholpen. Heel erg bedankt. Weer iets bijgeleerd :winking-face:

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Goed om te horen! Hopelijk eenmalig dit!