Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's verwijderen uit Galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2022 02:20 PM)
4564 Weergaven
sevimb
First Poster
Opties

Ik heb gsm samsung A53. Ik krijg bepaalde fotos telkens verschijnen in mijn gallerij terwijl ik ze x aantal keren heb verwijderd. Ik heb ook cash legen gedaan. Maar helpt niet. Die fotos blijven komen na een week bv. Hoe kan ik permanent foto's van mijn gallerij verwijderen ? Kent iemand dit probleem misschien ?
Alvast bedankt

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sevimb, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als je gaat naar de Galerij-app en tikt op de 3 streepjes rechts onder, kies voor Instellingen. Staat  de optie voor Synchroniseren met OneDrive hier ingeschakeld? Als je dit uitzet lukt het dan wel om de foto's definitief te verwijderen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Magdak5
First Poster
Opties
Goedemorgen, hier hetzelfde probleem. Suggestie hierboven geen oplossing, synchroniseren met onedrive staat uit.

Foto's in de galerij kopiëren zichzelf.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes