Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De code achterhalen bij overlijden van telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2020 06:28 PM)
5280 Weergaven
Daanvg98
First Poster
Opties

Beste Samsung Community,

Gisteren is mijn tante overleden plotseling en nu willen wij in haar telefoon komen. Nu heeft ze haar telefoon beveiligd met een code en een vingerafdruk. Nu kunnen we de vingerafdruk nu nog wel gebruiken maar over een tijdje niet meer natuurlijk. Dus ik wil heel graag proberen om de code te achterhalen. Nu heb ik gebeld met Samsung zelf en die zeiden niks te kunnen doen helaas. Begrijpelijk ook, maar ik wil er toch heel graag inkomen zodat we in alle rust straks na de begrafenis de bestanden allemaal kunnen achterhalen. Is er iemand die een idee heeft hoe ik toch in de telefoon kan komen zonder vingerafdruk?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Daan

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Makkelijkste manier momenteel is om haar ( dode ) vinger te gebruiken om het toestel te unlocken en dan direct ter plekke aan een laptop verbinden en alles over kopiëren.   Dan heb je tenminste alle data/fotos ect.  

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Daanvg98,

Allereerst, gecondoleerd met het verlies van je tante en sterkte in deze komende tijd. 💐

Een vinger gebruiken is het makkelijkst, maar misschien niet wenselijk. Als je haar inloggegevens van haar Samsung account weet, kun je het toestel op afstand ontgrendelen.

Zo niet, dan is er geen andere mogelijkheid. Persoonlijk zou ik het ook niet fijn vinden als anderen na mijn overlijden in mijn telefoon gaan snuffelen.

rsz-846676
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

je zegt er is geen andere mogelijkheid,  dat is niet helemaal waar😅 er is altijd een manier, wellicht niet een 'officiele' manier maar ik zou er alsnog wel in kunnen komen.  Daarom zei ik gebruik eerst haar vinger nu het nog kan en zet alles over want de andere manier is via pc en is vrij ingewikkeld. Maar niet onmogelijk 😁

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
jw1978
First Poster
Opties
Via pc, en je weet hoe dat in z'n werk gaat?
0 Likes