Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bookmarkbalk

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2023 03:53 PM)
728 Weergaven
tuurke1962
Navigator
Opties

Ik heb op mijn A50 op een leeg blad scherm de volledige bladwijzerbalk (aanwezig op mijn laptop) wordt getoond en die dus eveneens kan geraadpleegd worden. 

Mijn probleem: ik weet niet meer hoe ik die daar  verkregen hen en ik zou die ook op een andere smartphone willen plaatsen...weet niet meer "hoe".

Iemand een iedee ?Bookmark.jpg

0 Likes
5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

U kunt een Samsung Internet-widget toevoegen aan uw startscherm voor bladwijzers.

Screenshot_20230417_155212_One UI Home.jpg

0 Likes
tuurke1962
Navigator
Opties

Ik gebruik Google Chrome, hoe doe ik dat om de huidige bladwijzerbalk te behouden.

Ik begrijp jullie voorstel niet zo goed.

0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Druk hard op het startscherm en klik op widgets openen. Zoek naar Chrome en selecteer de widget Bladwijzers.

Screenshot_20230417_173729_One UI Home.jpg

Screenshot_20230417_173844_One UI Home.jpg

Marwan1993
Pioneer
Opties
Het lijkt erop dat u een bladwijzerwidget op uw startscherm heeft geplaatst. Om deze widget op een andere smartphone te plaatsen, moet u deze handmatig toevoegen.

Om een bladwijzerwidget toe te voegen:

Ga naar het startscherm waarop u de widget wilt toevoegen.Druk lang op een leeg gedeelte van het scherm totdat de opties verschijnen.Tik op "Widgets".Zoek naar de "Bladwijzerwidget" en tik erop.Houd de widget vast en sleep hem naar de gewenste positie op het startscherm.Tik op de widget om de bladwijzers te selecteren die u wilt weergeven.

Als u niet zeker weet welke app of widget u heeft gebruikt om de bladwijzerbalk op uw startscherm te krijgen, kunt u ook proberen om een bladwijzerbalk te plaatsen vanuit uw internetbrowser. Dit kan per browser verschillen, maar meestal kunt u de bladwijzerbalk openen door op het menu-icoon te tikken en vervolgens "Bladwijzerbalk" te selecteren. U kunt dan de bladwijzerbalk vasthouden en slepen naar het startscherm.

Ik hoop dat dit helpt!

0 Likes
tuurke1962
Navigator
Opties

Bedankt: het is gelukt.