Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2023 10:04 AM)
896 Weergaven
NotableKhan777
Explorer
Opties
Na de laatste update van mijn A54 valt bluetooth steeds uit en gaat alleen weer aan als ik de A54 opnieuw start. Dan gaat het een poosje goed, maar valt dan weer uit en kan ik hem niet starten.

0 Likes
18 Antwoorden
Oplossing
NotableKhan777
Explorer
Opties
Ik heb alle instellingen gereset en tot nu gaat het goed.
NotableKhan777
Explorer
Opties
Is nu weer fout, na 3 dagen. Baal hier wel van. Bij mijn vorige, Nokia 7.2 nooit dit probleem gehad. Als ik hem in veilige modus zou opstarten, heb ik er niets aan, want dan heb ik geen geïnstalleerde apps. Hoe kan ik de cache legen van bluetooth.
0 Likes
NotableKhan777
Explorer
Opties
Krijg hem nu ook niet met de knop uit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @woskam, goedemiddag.

Met welke apps ervaar je dit precies? En zijn je apps ook up-2-date? Met de Veilige Modus kunnen we uitsluiten of dit ook veroorzaakt wordt door een app van derden. Wat voor apparaat verbindt je met Bluetooth?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
NotableKhan777
Explorer
Opties
Fitbit, android auto en aawireless. Als de bt knop grijs wordt kan ik hem alleen maar resetten. Ik kan niet naar veilige modus, omdat de aan/uit knop niet meer werkt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan de Veilige ook starten via de aan-uit knop bovenaan bij het controlepaneel. Ervaar je dit ook als je met alle drie tegelijk bent verbonden?

Groeten,

Martijn

0 Likes
NotableKhan777
Explorer
Opties
Controlepaneel????
0 Likes
NotableKhan777
Explorer
Opties
???
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het controlepaneel zie je staan als je met je vinger van boven naar beneden veegt, doe je dit 2 keer dan zie je ook de aan-uit schakelaar 😉

0 Likes