Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bluetooth hapert A51

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2020 06:49 PM)
4778 Weergaven
CvDijk
Apprentice
Opties

sinds enige tijd hapert de muziek bij het afspelen via bluetooth. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad. Er zijn geen updates beschikbaar. Gewoon afspelen via me telefoon lukt wel gewoon.

23 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Als het na het resetten van de netwerkinstellingen nog niet goed werkt, lijkt het een compatibiliteit issue in combinatie met de AirPods Pro.

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
Jordvd
First Poster
Opties
ik zelf had het probleem ook maar toen lag het aan m'n hoesje. Ik had m'n hoesje van m'n telefoon afgehaald en toen deden mijn airpods het weer zonder haperingen.
0 Likes
lauracrimson221
First Poster
Opties

Ik weet niet of mensen nog zoeken naar een oplossing, maar ik ben naar de Phonehouse gegaan, en die hebben me reuze geholpen. Wat ze gedaan hebben is in het uitschuifmenu (die je van boven het scherm naar beneden 'open' schuift) hebben ze 'NFC' & 'Bellen Via Wi-Fi' Uitgezet. Dat lijkt tot nu geholpen te hebben.

BruceH
Community Manager
Opties

@lauracrimson221, Thanks for sharing! 👍

rsz-846676
0 Likes