Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bluetooth hapert A51

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2020 06:49 PM)
4777 Weergaven
CvDijk
Apprentice
Opties

sinds enige tijd hapert de muziek bij het afspelen via bluetooth. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad. Er zijn geen updates beschikbaar. Gewoon afspelen via me telefoon lukt wel gewoon.

Vincie14
First Poster
Opties

Ja dan ook

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het mij dat de Airpods niet compatible zijn met jouw toestel, aangezien andere Bluetooth oortjes wel naar behoren werken.

Wellicht dat je de Bluetooth versie van de Airpods kunt achterhalen, als dat hoger is dan die van je toestel, dan zijn ze niet compatible.

rsz-846676
0 Likes
Vincie14
First Poster
Opties
na het op andere airpods geprobeert te hebben hapert hij nog steeds allebei Bluetooth 5.0. ik hoop dat er hiervoor een update komt want er zijn mensen die al sinds maart hier last van hebben
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als andere Bluetooth apparaten wel goed werken, lijkt het mij toch een compatibiliteitsissue. Je kunt proberen om een foutrapport te sturen via de Samsung Members app of kaart het eens aan bij Apple.

rsz-846676
0 Likes
Vincie14
First Poster
Opties
ik snap dat het niet alleen aan de a51 ligt. het komt van beide kanten dat het niet werkt.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het lijkt mij de combinatie van deze twee apparaten, als andere Bluetooth apparaten wel werken, zijn ze simpelweg niet compatible.

rsz-846676
0 Likes
Lars93
Apprentice
Opties

Ik heb dit probleem ook, ik heb de Samsung A51 en de Apple AirPods Pro. Deze aangekocht voor noice canceling voor mijn werk. Nu kan ik alleen deze oordopjes niet gebruiken omdat het constant hapert. 

0 Likes
SemSemSemSem
First Poster
Opties
Ik heb exact hetzelfde... Heb jij dit inmiddels op weten te lossen? Zo ja, hoe?
0 Likes
Lars93
Apprentice
Opties

Bij mij is het nog niet opgelost, AirPods Pro liggen nu ongebruikt op mijn bureau en gebruik mijn oude koptelefoon. Erg zonde.

0 Likes
SemSemSemSem
First Poster
Opties
Klote Samsung. Altijd gezeik...
0 Likes