Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bijgeluid Galaxy A51 gekoppeld met JBL oortjes.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2021 11:49 PM)
2020 Weergaven
Mariecke
First Poster
Opties

Reeds mijn 3e Samsung A51 sinds begin december en allemaal met hetzelfde probleem.  Samsung lost het niet op maar vervangt alleen maar.

Wanneer ik oortjes heb aangesloten,  zowel Bluetooth of jack plug, begint er af en toe (dus niet altijd) een vervelende piep.  Die zich herhaald en na langere tijd word het een dubbele piep of zelfs triple in verschillend ritme.  Ik kan de piep zachter laten klinken door het volume te minderen,  ik zie dan op het scherm dat ik "media" zachter zet.

Gebeurt bij verschillende apps,  maar ook als ik niet naar iets luister en bijvoorbeeld de oortjes ingeplugd heb om handsfree te zijn. 

Als ik Bluetooth ontkoppel of de plug eruit trek, blijf de piep doorgaan. Ik kan het alleen doen stoppen door de telefoon opnieuw op te starten. 

Heb gezocht in de community,  iets gelezen over de nfc,  maar aan en uitzetten lost het niet op. 

Hopelijk heeft hier iemand de oplossing want ik word er gek van. 

0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
Hoi, ik heb exact dezelfde klacht maar dan met een A71. En ik gebruik niet eens de NFC. Om het te laten stoppen moet ik de telefoon opnieuw opstarten en dan blijft het weg. Het doet zich voor sinds ik gebruik maak van earplugs JBL live300tws.
0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
Niet meteen maar telkens na ongeveer een uur. Ik ben benieuwd of er inmiddels een oplossing is.
0 Likes
Mariecke
First Poster
Opties

De piep bleek hetzelfde geluid te zijn als wat ik voor mijn Whatsapp geïnstalleerd had. Dus geluid van de Whatsapp veranderen was voor mij de oplossing.

Bij mij exact dezelfde oortjes en die heb ik niet meer. Overigens deed hij het ook bij andere draadloze apparatuur. 

Probleem is bij mij opgelost. 

0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
Hoi Mariecke, ik ga dat proberen. Kijken of dat het probleem bij mij ook oplost. Dank voor de tip.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Havanaman, goedemiddag.

Hebben de tips van @Mariecke je nog geholpen? 

Wellicht dat ze bij JBL hier een update voor uit gaan rollen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
Whatsapp toon aangepast maar na ongeveer 50 minuten begint het gepiep weer. Probleem dus niet opgelost. Ik las dat legen cachgeheugen zou helpen. Nu doe ik dat elke dag aan het einde van de dag. Kan mij bijna niet voorstellen dat het dan weg is. Wie weet nog meer wat er aan te doen is?
0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
@Martijn, lust niet aan de earplugs van JBL maar aan samsung. Want als ik BT uitschakel blijft het toestel piepen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je reactie. Bij ons is dit issue verder niet bekend vandaar dat ik dacht aan de EarBuds. 

Is jouw telefoon verder helemaal bijgewerkt met de laatste software? En ervaar je dit ook met andere apps?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

En ervaar je dit ook met andere apps?

Hoor je dit ook als je geen hoofdtelefoon hebt gekoppeld aan je telefoon? Wij kunnen je verder niet helpen met de ondersteuning van de JBL hoofdtelefoons.

Wellicht dat er voor de EarBuds een update komt vanuit JBL

Groeten,

Martijn

0 Likes
Havanaman
Explorer
Opties
Hoi Martijn, volledig up-to-date. Laatste software etc. Tot nu toe ervaar ik dit alleen met de earbuds. Ik ga van het weekend de hoofdtelefoon jbl tune600tbnc gebruiken. Hoor graag wat er aan te doen is want dit is hoogst irritant zoals je begrijpt. Gr. Arthur
0 Likes