Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij A40

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2021 08:25 PM)
393 Weergaven
JanVBK
Student
Opties
Hallo, mijn batterij loopt de laatste dagen sneller leeg dan normaal. Ik ben het niet 100% zeker maar het komt wat overeen met de laatste systeemupdate. Nog iemand die dergelijke ervaring heeft. THX!
4 Antwoorden
najoangel
Helping Hand
Opties
Jou apps draaien waarschijnelijk op achtergrond
0 Likes
Ronny62
Explorer
Opties
Jan ik heb het zo opgelost..

Oplossing leeglopen batterij samsung phone

Iedreen is naarstig op zoek naar een oplossing voor het snel leeglopen van de batterij van samsung phones. Ik dus ook. Ik heb een samsung galaxy A40. Hopelijk werkt dit voor andere modellen ook. Via actieve processen in ontwikkelaarsopties probleem gevonden. Dit moet je doen. De app Samsung Free (nieuwsapp) is het probleem, maar ook de google search bar. Zoek in je apps Samsung Free. Uitschakelen gaat niet, je moet de app gedwongen stoppen. Let wel, als je opnieuw opstart moet je dit even opnieuw doen ! Als je de google search bar op je startpagina hebt staan verwijder ze. Neemt ook veel weg. Dat is alles. Simpel.bij mij werkt het perfect. Batterij doet het prima nu. Dit is een hulpoplossing totdat Samsung hopelijk een nieuwe update uitbrengt zonder dit probleem. Probeer het. Het werkt écht! Veel plezier met je 'nieuwe batterij'.   . Reacties welkom.
JanVBK
Student
Opties
Dag Ronny, ik zal het batterijverbruik van Samsung Free eens monitoren. Totnog na een halve dag lijkt dit nogal mee te vallen, maar het kan in periodes zijn nietwaar. Die Google balk kan ik missen omdat ik Chrome evengoed kan gebruiken. Bedankt in elk geval voor de tips!
0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Dees kan je ook proberen en de sluimerende apps uitschakelen

Screenshot_20210425-110103_Settings_13357.jpg

Screenshot_20210424-202422_Device care.jpg

0 Likes