Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch opnieuw opstarten - Samsung Galaxy A51

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2020 01:31 PM)
963 Weergaven
bric
First Poster
Opties

Mijn telefoon valt 2 à 3 maal per week zomaar uit en start automatisch terug op. Zijn er nog mensen met dit probleem en wat kan je er aan doen?

0 Likes
17 Antwoorden
rhune
First Poster
Opties
ah ok
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bric, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
bric
First Poster
Opties
Nog niets. 'T is willekeurig dat hij uitvalt. Ik merk wel dat hij problemen heeft met downloaden bij bv. de hln-krant of Netflix. Dat moet ik regelmatig hervatten of opnieuw starten met downloaden .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@bric

Omdat je aangeeft dat het op willekeurige momenten gebeurt wordt het testen in de veilige modus wat lastig. Is de software verder up-2-date van je telefoon?

Als je de Samsung Members-app opent en kiest voor Ondersteuning, hier kun je met Automatische en Interactieve controles nagaan of alles goed werkt en met de knop Telefoononderhoud kun je bepaalde instellingen optimaliseren. Krijg je hier bepaalde meldingen te zien? 

Biedt dit geen oplossing zet dan je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen, maak wel eerst een back-up. Je kunt dit eenvoudig via SmartSwitch (https://bit.ly/2ozVj33) doen. Als je de back-up terugzet doe dit dan zonder de apps, Via de Google PlayStore en Mijn Apps, kun je zien welke apps je voor hen geïnstalleerd had.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
bric
First Poster
Opties
helaas, telefoon gereset en deze morgen valt hij opnieuw uit tijdens waze navigatie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @bric.

Heb je na het resetten ook een back-up teruggezet met jouw apps? Valt de telefoon uit bij het gebruik van bepaalde apps? 

Wanneer dit geen verschil maakt is de stap die volgt je telefoon aanmelden voor een herstelling. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2jvdZBa

Groeten,

Martijn

0 Likes
Insight00
First Poster
Opties
Mijn GalaxyA51 valt de laatste tijd dagelijks meerdere keren uit en start dan volledig op. Ik las dat dit door een bug komt. Hoe kan ik dit verhelpen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Insight00, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Als je gaat naar Instellingen > Batterij en Apparaatonderhoud > Automatische optimalisatie, staat de optie voor het opnieuw opstarten hier ingeschakeld? 

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit verhelpen?

Groeten,

Martijn

0 Likes