op 02-03-2022 02:11 PM
Telkens wanneer ik Galerij open beginnen automatisch (en tot vervelends aan toe) video's ter spelen. Hoe kan ik dat aanpassen op mijn Galaxy A32 ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-03-2022 02:33 PM
Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand | Samsung
Groeten,
Martijn
03-03-2022 11:55 AM - bewerkt 03-03-2022 11:55 AM
De standaard Samsung galerij?
op 03-03-2022 11:58 AM
Ja, de standaard galerij.
op 07-03-2022 01:43 PM
Hi @Jaap van t Veen, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is jouw telefoon en de apps verder bijgewerkt met de laatste software? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit verhelpen? Heb je het cache geheugen van de Galerij-app ook geleegd? Ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > Galerij > Opslag > Cache legen.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 07-03-2022 02:29 PM
Laatste software: volgens mij gebeurt dat toch automatisch
Cache geheugen: geleegd
Probleem nog steeds niet verholpen.
op 07-03-2022 02:33 PM
Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand | Samsung
Groeten,
Martijn
op 08-03-2022 05:21 PM
Kan niet iemand de gewenste/noodzakelijke Instellingen hier vermelden ??
op 08-03-2022 05:33 PM
Helaas is dat geen mogelijkheid. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand | Samsung
Gr.
Martijn
op 09-03-2022 08:11 AM
Dat meekijken door iemand op mijn telefoon geeft mij bepaald geen goed gevoel.
Vreemd dat zo'n ogenschijnlijk probleem niet gewoon via "instellingen" kan worden opgelost. De kans dat een volgende telefoon weer een Samsung wordt, is heel klein geworden.
op 09-03-2022 08:22 AM
We zouden het natuurlijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten! Je hoeft je overigens geen zorgen te maken over de Hulp-op-Afstand sessie, dit zorgt er juist voor dat we de instellingen goed kunnen doorlopen en indien nodig ook een wijziging doorvoeren. Het inloggen gebeurt ook pas nadat mijn collega je heeft terug gebeld en de PINcode voor de SmartTutor van je heeft ontvangen, na deze sessie loggen wij weer uit en kan jij de app eventueel ook gewoon verwijderen.
Groeten,
Martijn