Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps verplaatsen naar sd kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2021 07:38 AM)
1469 Weergaven
Richard137
First Poster
Opties

Ik heb zins een week een galaxy a21s. En ben tot ontdekking gekomen dat er geen apps verplaatst kan worden naar een sd-kaart. Althans niet zoals bij een galaxy j3 2017. Is er iemand bij wie het wel kan met een a21s? Ik zou het fijn vinden als deze optie weer ingebouwd wordt door de ontwikkelaars. Groet Richard 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @anitapr , goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het je al gelukt om wat apps te verplaatsten naar je SD-kaart? Kom je hier niet helemaal uit, kijk dan hier: Apps verplaatsen naar SD kaart | Samsung & You

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
liber1
Apprentice
Opties
als je op beide toestellen de app smart switch hebt staan, kan je alle gegevens van je oude telefoon verplaatsen naar de nieuwe
0 Likes
Richpu
Journeyman
Opties
dat klopt, en dat heb ik gedaan. op dat moment had ik nog geen sd-kaart in mijn a21s. en heeft bij het overzetten alles op het intern geheugen geïnstalleerd. ik was in de veronderstelling dat op de a21s ook een optie was om apps over te zetten op het sd-kaart.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Die optie is er als het goed is ook wel.
Het verschilt wel per app, de ene kan het wel, de ander niet.

Ga naar Instellingen, Apps, de app die je wil. Vervolgens naar opslag en kies voor SD kaart.

Screenshot_20210203-210220_Settings_5755.jpg

Richpu
Journeyman
Opties
hallo Dirk269,

bij mijn oude galaxy j3 2017 kon dit wel. maar bij de Galaxy a21s gaat dit niet op. heb inmiddels contact gehad met de helpdesk van samsung. zij gaven al aan dat deze optie niet op de a21s zit. hopelijk kunnen de ontwikkelaars dit inbouwen in de volgende update. helaas laat dit op zich wachten. groet Richard
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Hmm gel, volgens mij is de A21S vergelijkbaar met de A31 en die heeft dit wel. Op welke versie draait jou A21S dan? De A31 draait op OneUI 2.1 Android 10.
0 Likes
Richpu
Journeyman
Opties
de a21s draait ook op het zelfde versie software als jou. nu begin ik dit ook vreemd te vinden. zou er een instelling niet goed staan, waardoor dit uit geschakeld staat?
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Het is niet bij alle apps.
Ik zie dat het kan bij Instagram en AliExpress.
0 Likes
Richpu
Journeyman
Opties
ik heb alle apps nagelopen, ik geen opties om een app te kunnen verplaatsen naar een sd-kaart. misschien fabrieks reset en opnieuw installeren. of nog maal met samsung communiceren
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat kan uiteraard, maar waarom wil je eigenlijk de apps naar de SD kaart?
0 Likes