Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps op volledig scherm weergegeven werkt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2023 04:47 PM)
1201 Weergaven
Vraagaanjullie
Apprentice
Opties

Hallo,  Apps op volledig scherm weergegeven werkt niet. Ik zie alleen de app Netflix die ik zelf niet heb neergezet.
Als ik ga zoeken naar een app die ik op volledig scherm wil hebben vindt hij geen overeenkomst(al na het typen van de eerste letter).
Uitsnede camera kan ik ook niet verbergen.
Het gaat om een A53 5g
Mvg,
Vraagaanjullie

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan per app verschillen en zal ook door de app zelf ondersteund moeten worden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vraagaanjullie, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En om wat voor apps gaat het precies? De camera verbergen zal inderdaad wat lastig worden deze is gewoon zichtbaar aan de voorzijde 😉

Groeten,

Martijn

Vraagaanjullie
Apprentice
Opties
Hallo Martijn, de telefoon is helemaal up to date.
Het gaat bv om de NOS nieuwsapp, WhatsApp en Buienradar.
En zoals gezegd, de uitsnede van de camera verbergen door een zwarte balk werkt ook niet. Bij verschillende apps ingesteld maar het werkt niet!
Groet,
Vraagaanjullie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik snap nog niet helemaal goed wat je precies bedoelt? Wat zie je als je de NOS-app of één van deze apps start? Kan je hier anders een foto van maken en deze met ons delen, dan kijken we met je mee 😉

0 Likes
Vraagaanjullie
Apprentice
Opties
Ik blijf gewoon het gedeelte zien waar de tijd, wifi, ontvangst en batterij staat en natuurlijk de uitsnede van de camera en als dat te verbergen zou zijn door de zwarte balk zou dat al heel mooi zijn want het meeste erger ik me aan dat gat van de camera.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat klopt, dit is normaal. Wel kan de statusbalk bij verschillende apps naar de achtergrond verschuiven, dit gebeurt met name bij de video-apps.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Vraagaanjullie
Apprentice
Opties
Dank voor je antwoord.
Maar waarom is de optie, uitsnede van de camera verbergen, er als het niet werkt?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan per app verschillen en zal ook door de app zelf ondersteund moeten worden. 

Groeten,

Martijn

Vraagaanjullie
Apprentice
Opties
Ok, dank je wel.