Sinds de update naar one ui 7 kan ik niet meer bellen of gebeld worden blijft op bellen... hangen slaat direct over naar voicemail krijg wel een... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Sinds de update naar one ui 7 kan ik niet meer bellen of gebeld worden blijft op bellen... hangen slaat direct over naar voicemail krijg wel een... Bekijk bericht |
Hoelang nog wachten op de One Ui 7 update voor de Galaxy A14 4g lte in België? Bekijk bericht Ik weet dat de A14 4g dit krijgt, maar ik dacht dat de update naar One Ui 7 in juni zou geweest zijn... Bekijk bericht |
juist de software update gedaan Android versie 15 one ui 7 uit gevoerd Bekijk bericht |
Is dit normaal?... Bekijk bericht Hallo @Ensar52, Dat is inderdaad erg bijzonder! Ik help je ook graag. Heb je het advies van Patrick ... Bekijk bericht |
hallo naa eftjes we zijn nu 30 juni maar heb de update 7.0 nog niet gekregen heeft iemand meschiens die all groetjes Bekijk bericht Ik wacht er ook op, maar momenteel is van mijn vriendengroep enkel de a54 die het heeft van de 4 ser... Bekijk bericht |
Ik dacht dat met de nieuwe update er niet echt iets ging veranderen maar samsung wat is dit Sommige pictogrammen van mijn apps zijn... Bekijk bericht Hallo @marie-fleur, That is a good question! I will help you further. The update is expected for thi... Bekijk bericht |
Beste Iemand die iets meer weet over wanneer de update naar de 4G variant van de europese (SM-A145R) A14 4G met de software van de Europese... Bekijk bericht |
Mijn gsm (Samsung Galaxy A53 5G) wil niet meer met wifi en Bluetooth connecteren. Ik heb al volgende stappen gezet zonder succes: ... Bekijk bericht Hallo @Lvp92, Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag! Om de cache te verwijderen via h... Bekijk bericht |
Heu how can i turn off the new update? My dark icons are now neon which triggers my illnesses. And the phone system is now jjust dysfunctional Bekijk bericht Hallo @nixynight, Thank you for your feedback about this, we appreciate this. You can't turn of the ... Bekijk bericht |
hallo ik heb een vraagje voor de mensen met een samsung galaxy A 14 wie heeft de android 15 all gekregen of info waar je het kan volgen groetjes Bekijk bericht Ik heb hem ook niet en inderdaad de toestellen staan als voltooid. Jammer maar helaas. Juni is nog n... Bekijk bericht |
Ik kan mijn telefoon verbinden met de headset HJC 50 B (merk Sena). Maar bij instellen van een route via Google maps hoor ik de gesproken taal niet... Bekijk bericht Bedankt voor jouw bericht hierover Sena, Had je ook contact met Sena hierover gehad? Met groet, Ajay Bekijk bericht |
Mijn Galaxy A56 snijdt zon 20% van de linkerkant van een foto eraf. Alsof ik de camera verder naar rechts hield. Op het fotovoorbeeld is dit niet... Bekijk bericht Bedankt voor de update DD1977, Je kan ons gerust laten weten of het inderdaad bij de volgende update... Bekijk bericht |
De foto in WhatsApp ligt gewoon aan de glitchy a serie maar voor de rest is puur software probleempjes... Heb al een... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie Brendvrr, We raden dan aan om een foutrapport in te dienen via de Samsung ... Bekijk bericht |
One ui 7 update deze ochtend uitgevoerd, sinds dien duurt opladen 2x zo lang. Bekijk bericht Hallo @dvdbb, Bedankt voor jouw feedback, we waarderen het. Wanneer je dit weer overkomt kan je best... Bekijk bericht |
|
Bij het verlaten van de woonst schakelt mijn samsung Galaxy A15 niet altijd over naar 4G wat soms heel vervelend is. Mijn vrouw geeft ook een... Bekijk bericht Provider is Proximus Google Play System versie up-to-date en reset gedaan network settings . Zal nu ... Bekijk bericht |
hallo weet iemand waneer android 15 komt op samsung galaxy A14 Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie jbossu322, Via Instellingen ---> Softwareupdate kan je dit controleren. Je... Bekijk bericht |
I have this for a long time now even since one ui 6.1 now i have one ui 7 and still does it? Is there a way to fix that without shutting Bixby... Bekijk bericht Hallo @A55_HYPE, That is a good question. I will gladly help you! It could be that of of the side bu... Bekijk bericht |
Hallo ik vroeg mij af of er hier nog mensen zijn die problemen ondervinden bij het opladen van tablet. Bij mij duurt het eerst 5u36min tot vol voor... Bekijk bericht Hallo @Wimpie9120, Bedankt voor jouw melding hierover. Ter controle; is jouw tablet helemaal up-to-d... Bekijk bericht |
Of ik nu facebook, hln, instagram, ... open doe, refresht hij elke 2 seconden de pagina. Ik kan niks lezen of er staat al iets nieuws. Heb al... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie VdvC, Had je ook de cache van het toestel zelf gewist? Als dit niet het ge... Bekijk bericht |