Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 13 update A53 probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 03:10 PM)
2884 Weergaven
Pjotr13
Student
Opties
Afgelopen woensdagavond update gedaan naar Android 13 van mijn A53 
En nu geeft hij steeds een melding: media opslag stopt steeds 
En ziet hij de opslag niet meer, en apps (WhatsApp, Playstore enz.) denkt dat de schijf vol is, dus kan niet verder met apps updaten enz.
Foto's maken, en dus opslaan, gaat hierdoor ook niet meer...
Voordat we, als laatste redmiddel (?) de factory reset uit gaan voeren, hoop ik dat iets of iemand (Samsung) een oplossing hiervoor heeft

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hoi, Ga naar Instellingen > Apps > klik op de 3 puntjes > Speciale toegang > Toegang tot alle bestanden. Schakel het in voor alle relevante apps. Controleer of dit het probleem oplost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

36 Antwoorden
lcb82
Explorer
Opties
Hi, hier hetzelfde. Heb je stappen voor WhatsApp doorlopen maar niks. Krijg een pop up met "media stopt" en daarna krijg ik de melding "deze media file bestaat niet in uw interne opslag".. als ik dan naar mijn galerij ga staat de foto wel onder het mapje WhatsApp. Tevens kreeg ik bij je stap de melding dat deze versie niet werd ondersteund. Kan ook geen screenshot meer maken sinds de backup naar Android 13..
0 Likes
lcb82
Explorer
Opties
Tevens kan ik geen backup maken in m'n WhatsApp want dan krijg ik een melding over de interne opslag.
0 Likes
lcb82
Explorer
Opties
Sinds de update naar 13  begin deze week de volgende problemen:
- batterij loopt sneller terug
- screenshot maken niet mogelijk. Of krijg een melding over opslag en word niet opgeslagen
- WhatsApp; foto's staan wel in de galerij, maar niet meer in WhatsApp zelf. Kan via WhatsApp geen foto's meer maken en direct versturen. Kan geen back up maken van m'n WhatsApp gesprekken want dan krijg ik een melding dat er geen intern geheugen is. Foto's in WhatsApp zijn grijs en niet zichtbaar. En WhatsApp bellen komt niet door en ook geen edge light meer bij inkomende berichten
- bij openen bv Instagram, YouTube etc krijg ik steeds een popup meldingen dat "media stopt" en springt de app uit/weg
- Foto's zijn samengevoegd en verwijderd dubbele Foto's
Al met al waardeloos, sorry! Nog nooit eerder gehad met samsung en/of updates

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Voor whatsapp > Instellingen > apps > machtigingen > foto's en video's aanzetten.

Tips voor de batterijduur >

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Als er andere apps zijn die problemen hebben met media en opslag zul je daar ook handmatig bij machtigingen de opslag toe moeten wijzen. Helaas is dit een bug waar sommige mensen last van hebben. Stuur vooral ook een foutrapport via de Samsung Members app > ondersteuning > foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sahri
Helping Hand
Opties
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Lijkt erop maar is totaal anders, het verhaal met Whatsapp is een bug.
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik ben benieuwd hoeveel opslag ie over heeft. En waarom zouden machtigingen ineens gereset worden of ingetrokken na een update?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is een bug. Dit soort dingen worden niet opzettelijk gedaan.
Sahri
Helping Hand
Opties
Daar was ik me van bewust.