Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

[Android 11] Tweede instantie van Skype in Dual Messenger toont geen loginscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2021 04:45 AM)
419 Weergaven
Members_4NghIpA
Apprentice
Opties

Ik wil een tweede instantie van Skype draaien op mijn Samsung A22 5G. Ik heb Skype geïnstalleerd en via de Dual Messenger functie de app gecloned. De tweede instantie van Skype start gewoon op en laat het openings-splashscreen zien. Als ik vervolgens op de Aanmelden-knop klik, dan verschijnt er een wit scherm met een zandloper, i.p.v. het loginscherm.

Ik heb Skype al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Tevens de cache leeggemaak (zowel van Skype als van Dual Messenger) en de telefoon herstart. Het issue blijft bestaan bij het opstarten van de tweede instantie van Skype. De originele installatie werkt echter prima.

Heeft er iemand ervaring hiermee?

0 Likes
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_4NghIpA, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. 

Ook wij krijgen geen inlogscherm te zien bij de 2e versie van de Skype-app. Heb je hierover al contact gehad met Microsoft, of deze app dit wel ondersteunt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_4NghIpA
Apprentice
Opties

Dag Martijn,

Ja, ik weet 100% zeker dat Skype Dual Messenger ondersteunt. Ik heb het namelijk enige tijd terug op diezelfde Smartphone draaiend gehad. En volgens mij kun je ook alleen een app clonen, als deze Dual Messenger ondersteunt. Anders is de app ook niet beschikbaar in het lijstje met apps die je kunt clonen.

Door een foutje op een andere dag de Skype-app per ongeluk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Na deze actie werkte het loginscherm van de 2e instantie dus niet, zoals jij blijkbaar ook al hebt ondervonden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_4NghIpA, goedemorgen

Heb je hierover al contact gehad met Microsoft? Wellicht dat dit met een update van de app kan worden opgelost.

De andere apps die geschilkt zijn voor Dual Messenger werken namelijk wel, denk hierbij aan bijvoorbeeld WhatsApp. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_4NghIpA
Apprentice
Opties

Dat viel mij ook al op, dat het bij de overige apps wel gewoon werkte.

Ik zal wel eens bij Microsoft contact zoeken.

MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons ook op de hoogte?

Groeten en een goed weekend alvast,

Martijn

0 Likes
Erikjevl
Apprentice
Opties
Beste, is er bij u al iets meer duidelijk over dit probleem? Ik kamp namelijk met hetzelfde probleem.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Erikjevl, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

• Wat ervaar je precies?

• En wat is het modelnummer van jouw telefoon? Is deze evenals de apps verder helemaal up-2-date?

• Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Erikjevl
Apprentice
Opties
Ik heb een clone app voor skype geïnstalleerd op mijn Samsung galaxy A52s maar deze werkt niet. Ik klik op "doe mee!" hierna op aanmelden en dan blijft het scherm continu laden.

Ik heb de app app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon ge-herstart maar dit helpt helaas niet.

Alvast bedankt voor de moeite
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Erikjevl, goedemiddag.

Dankjewel voor je reactie. Wat bedoel je precies met een clone-app? 

Wanneer ik Skype heb geïnstalleerd en heb ingelogd, kan ik deze via de Instellingen toevoegen aan Dual Messenger en er wordt gevraagd een 2e versie dan te installeren.

Ga hiervoor naar Instellingen > Geavanceerde functies >  Dual Messenger en schakel Skype hier in.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes