Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ophaalafspraak misgelopen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2021 09:43 PM)
278 Weergaven
AngryCustomer
First Poster
Opties

Nog nooit eerder heb ik ook maar ergens een klacht ingediend, maar vandaag heb ik hier een account aangemaakt puur om te laten weten wat een klote service Samsung biedt.

Mijn telefoon is na 5 maandjes al kapot (trilfunctie doet het niet meer). Dit kan gebeuren, en daar gaat mijn klacht dan ook niet over. Vandaag zou mijn telefoon dus opgehaald worden, tussen 13:00 en 18:00. Ik heb hier de hele dag voor uitgetrokken, en tijdens de aangegeven tijd zat ik constant beneden voor het raam. Je voelt hem al aankomen, maar er kwam niemand opdagen. Toen ik de "Track and trace" bekeek, stond er een zielige "We hebben u gemist". Die is grappig. Naar Samsung gebeld, en niks mee opgeschoten. De mevrouw was onvriendelijk, en heeft me geen steek verder geholpen. Een klacht zou ik dan maar via WhatsApp in moeten dienen. Goed, dan doen we dat toch? Ik braaf mijn klacht melden via WhatsApp. "Heeft u een momentje? Dan koppel ik u met de juiste afdeling voor deze klacht". Tuurlijk, gozer. Jammer dat ik nu dik anderhalf uur (en wat berichten met vraag naar status van mijn kant) verder ben, en nog niets terug heb gehoord.

Kortom, Samsung heeft schijt aan je. Fijn weekend, ******!

2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenmiddag,

Zou je je ordernummer kunnen vermelden bij je topic? Dan kan zien wat er gaande is.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @AngryCustomer,

Mijn excuses voor het ervaren ongemak! Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat de ophaalafspraak niet gelukt is. Is het gelukt om een nieuwe afspraak in te plannen?

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes