Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Als wekker afgaat terwijl ik bel hoor ik hem niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2023 01:13 AM)
620 Weergaven
wesleyvrijn
First Poster
Opties
Soms als ik snachts met mijn vriendin in een call zit, en we gaan slapen zonder op te hangen en ik een wekker zet omdat ik om bepaalde tijden op moet staan gaat de wekker wel af maar hoor ik geen getril en geen geluid van de muziek van Spotify of de Samsung alarm geluiden. Hoe kan ik fixen dat ik dat wel hoor?
0 Likes
2 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Als er tijdens een actief gesprek een alarm afgaat, piept de telefoon een paar keer. Het alarm is actief en wordt weergegeven op het scherm. Je kunt het snoozen of annuleren. Het alarm gaat af nadat het gesprek is beëindigd. Dit lijkt normaal gedrag.

Aangezien u slaapt, merkt u niet dat het alarm is afgegaan, aangezien de oproep nog steeds actief is. Je hebt een aantal opties om deze situatie te verhelpen, naast de voor de hand liggende optie om de oproep te verbreken voordat je gaat slapen.

1. Stel een routine in om over te schakelen naar de vliegtuigmodus als de oproep actief is vlak voor je alarmtijd. Als u overschakelt naar de vliegtuigmodus, wordt de verbinding verbroken. Mogelijk moet u de vliegtuigmodus handmatig uitschakelen of een andere routine instellen om dit te doen.

2. Koop een wekker voor op je nachtkastje.

3. Probeer Google Clock.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @wesleyvrijn, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Is het je nog gelukt met de tip van @Neo001 en het instellen van een Routine? Wellicht dat je dit ook kan verhelpen met een Routine waarbij je aangeeft dat de oproep na een bepaald tijdstip automatisch wordt verbroken 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes