op 21-03-2024 02:32 PM
op 21-03-2024 04:34 PM
Hoi @Gerardolandese , je zou dan alle agenda items moeten opslaan onder jou Google account. Dan zie je ze op de tablet als je met hetzelfde account bent ingelogd ook! Je kunt alle items bewerken en kiezen voor het Google account en dan opslaan. Je hoeft ze dus niet opnieuw erin te zetten. Gewoon op een agenda item klikken en onder het tijdstip staat er een agenda icoon en daarachter zie je staan in welke agenda die nu is opgeslagen. Als je daarop klikt kan je hem wijzigen en daarna opslaan.
op 21-03-2024 07:28 PM
op 22-03-2024 11:35 AM
Dank. Op mijn gsm staan nu in een keer alle afspraken ook in Google agenda, ook uit het verleden. Op mijn tablet alleen de enkele exemplaren die ik opnieuw bevestigd heb. Ik kan ze daar niet ook in èèn keer krijgen?
op 25-03-2024 12:43 PM
Hallo @Gerardolandese,
Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay