Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Switch

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2024 06:59 AM)
161 Weergaven
Gerard1959
Student
Opties
Voor mijn schoonmoeder van 83 heb ik een A54 gekocht ter vervanging van haar oude Note 8. Omdat die geen updates meer krijgt wilde ik een veilige opvolger voor haar. Zij is digibeet maar weigert ook maar iets daarover toe te geven. N is alles overzetten met Smart Switch een eitje natuurlijk maar zij heeft haar Gmail account om zeep geholpen die ze voor haar herstel van haar Samsung account had aangegeven door veel te vaak het verkeerde ww in te geven. Nu kan Smart Switch niet voltooien en blijft de melding staan boven alle andere meldingen. Ook Outlook kan ik niet instellen om dezelfde reden
 Hoe verder?
0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik zou een handmatige backup maken op het oude toestel:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Het nieuwe toestel even resetten en de gegevens handmatig overzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Gerard1959
Student
Opties
Dankjewel voor de snelle reactie, alles is overgezet naar de nieuwe A54 maar Smart Switch blijft de melding geven omdat er niet voltooid is. Kan ik niet alleen het herstel adres van de Samsung Account veranderen naar een tweede Gmail account van haar of nog beter het live.nl adres van haar?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Gerard1959,

Ik denk dat het beste als een collega op het toestel meekijkt. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes