Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A71 geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2023 07:36 PM)
159 Weergaven
scarmar04
First Poster
Opties

Hi

Ik heb een A71 waarbij de ander als ik wordt gebeld mij soms niet kan horen. Ik hoor diegene dan wel.

Als er dan een update gedaan moet worden doet die het daarna gewoon weer maar op dit moment is dat niet het geval en is het enige wat werkt is de telefoon opnieuw opstarten. Het lijkt ook steeds vaker te gebeuren, vorige week en nu vandaag alweer.

wat zou het probleem kunnen zijn?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Er zijn eigenlijk 2 dingen die je kunt doen.

1 Fabrieksherstel
2 Laten repareren via Samsung.

Wel een hele vervelende situatie😔
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Kees59
Troubleshooter
Opties
Heb je jezelf wel eens opgenomen via de microfoon? Doe die het dan wel?
0 Likes
scarmar04
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Ja die doet het gewoon. Op de momenten dat hij raar doet weet ik het niet toen heb ik het niet geprobeerd.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @scarmar04, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Microfoon-test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes