Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A70 scherm reageert niet bij unlocken

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2020 05:17 PM)
3992 Weergaven
Anthophyllitic
Student
Opties

Mijn scherm doet het sommige momenten niet. Ik probeer de telefoon te unlocken maar dan werkt het niet. Ik kan wel met de knoppen het toestel bedienen, het scherm/systeem lijkt dus niet vast te lopen. Echter reageert hij niet op aanraking. Het hoesje eraf halen of het scherm schoonmaken maakt geen verschil. Daarbij heb ik de tests doorlopen via Samsung Members, daar kwamen geen bijzonderheden uit. Een reset helpt, maar het lijkt me niet de bedoeling dat dit een wekelijkse aangelegenheid is. Helemaal als ik de telefoon nog niet eens een jaar heb.

Ik heb bijzonder negatieve ervaringen met Dynafix dus ik zie het ook niet zitten om de telefoon direct op te sturen voor reparatie om erachter te komen dat zij niet direct iets kunnen ontdekken (aangezien het niet altijd is) en ik de kosten mag dragen voor het terugsturen. Is er iets wat ik over het hoofd zie? Is het een systeemfout of zou het eerder aan de hardware liggen?

Edit: Na de reset zijn de kleuren van het scherm ook tijdelijk fletser.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt er ook mee langs een servicepunt van ons gaan, die vind je hier: https://bit.ly/2hDJuZs

Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het klinkt als een hardware probleem met het touchscreen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Anthophyllitic
Student
Opties

Dat zal dus wel betekenen dat ik hem moet laten repareren... Helaas.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt er ook mee langs een servicepunt van ons gaan, die vind je hier: https://bit.ly/2hDJuZs

Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍

rsz-846676
0 Likes