Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A56 probleem met Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2025 05:48 PM)
301 Weergaven
Amelie_VM
First Poster
Opties
Beste,ik heb vorige week een a 56 gekocht en dat is de eerste Samsung waar ik echt een hekel aan heb. Na talloze problemen heb ik er nog 1 over. De gsm verbind bij het afspelen van Spotify niet met draadloze oortjes en ook niet met de boxen van mijn auto. Terwijl Waze en dergelijke wel werkt. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan verhelpen? Bij mijn vorige gsm lukte dit probleemloos. Ik heb al alle tips van Google gevolgd maar helaas.... Hopelijk hebben jullie de oplossing. Mvg
3 Antwoorden
diams
Navigator
Opties
Soms heb je een app nodig , bijvoorbeeld met mijn iPhone verbindt ik mij zo gemakkelijk met eender welke box en met mijn Samsung bijvoorbeeld mijn box in de badkamer is een JBL en daar moest ik eerst de JBL app downloaden , enkel met Google nest werkt het automatisch omdat je Samsung verbonden is aan jouw Google account . Dat is mijn ervaring met bluetooth music
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Alle instellingen telefoon resetten. Google Play System versie up-to-date stellen. Googlr Play System werkt met bugs richting Wearable. Android Auto etc...

Anders probleem aan Google rapporteren via Instellingen - Google - tik 3 puntjes bovenaan , verstuur feedback 1745340505329.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Amelie_VM,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw A56! Ik help je graag met het verhelpen van alle issues. Was je nog in de gelegenheid gekomen om de adviezen van diams en  Jimboo84 op te volgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes