op 04-02-2024 02:08 PM
Hey
Hopelijk zit er hier iemand die mij toch een beetje kan helpen.
Ik kocht me vorige week de Samsung Galaxy A54, alles ging vlot om van het ene toestel over te zetten naar het andere.
Totaal geen problemen mee tot we plots dag 3 waren.
Miserie om mijn vergrendelscherm te openen, waardoor ik dus niet meer in mijn gsm geraak.
Ik heb 2 vingerscans in mijn gsm gestoken, en dat werkte voordien perfect. Maar blijkbaar moet je elke 72u een pincode ingeven om je vergrendelscherm te openen????
Voor zover ik het weet heb ik hiervoor geen code ingesteld, laat staan een 6-delige code.
Met als gevolg dat ik er dus niet meer in raak. Bij elke mislukte poging verdubbelt de tijd om het nog eens te kunnen proberen. Nog nooit meegemaakt.
Waarom vraagt ie nooit naar een andere manier om erin te raken? Is er geen alternatief voorzien? De gsm vraagt ook nooit naar de pukcode ...
Een hard reset blijkt de enige oplossing, alleen dat lukt me niet ... dus ja, wat nu?
Ik kocht de gsm online op coolblue ... moet ik nu contact opnemen met hen of hoe zit dat dan?
Of is er hier iemand die me kan helpen?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groeten,
Katrien
op 04-02-2024 03:19 PM
Dat is jammer! Opties om de telefoon te resetten worden vermeld in de onderstaande link. Je kunt er ook mee naar Coolblue gaan, zij kunnen je helpen met het resetten.
op 05-02-2024 12:39 PM
Na update kan ik niet meer inloggen op mijn samsung a54 . Nochtans is het passwoord het juiste wat ik altijd gebruikte en ook opgeschreven had en heb. probeer via website mijn pagina en via emei nummer mijn samsung te registreren lukt gewoon niet. Dit is echt klote . Alles werkte perfect tot ik die stomme update deed !!!! graag een oplossing hiervoor aangezien het waarschijnlijk aan de update ligt. Kan dus schermlock niet ontgrendelen, kan gsm niet registreren ondanks de juiste imei nummers , ondanks profiel bij samsung , niks helpt !!!! Oplossing graag
op 07-02-2024 01:18 PM
Hallo @Members_T3iTosV ,
Bedankt voor jouw bericht. Zie onderstaande link voor isntructies. kijk bij 'Hoe reset ik mijn smartphone met behulp van de fysieke knoppen?'.
Laat weten of het is gelukt.
Met groet,
Ajay