Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 - vreemde dingen. Help!

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2022 01:17 AM)
547 Weergaven
lcb82
Explorer
Opties
Sinds afgelopen week mijn a53 in gebruik genomen. Nu het volgende.. 1) bij het overzetten met smart switch ontbreken er foto's welke ik nergens terug kan vinden. 2) elke dag verschijnen er dubbele mappen foto's van mijn WhatsApp en WhatsApp video's in mijn gallerij én veranderd mijn galerij de volgorde van foto's. De ene map slaat op op Android en de ander op onder WhatsApp in mijn bestanden mappen zie ik. Nu al 3x de mappen verwijderd maar komen steeds terug. 3) de notificatie melding voor WhatsApp werkt niet met edge lightning. Alle andere apps wel, maar deze dus niet. Ook geeft in WhatsApp zelf de melding aan dat voor deze Android versie geen pop up mogelijk is ?!? 4) krijg steeds meldingen van updates in apps niet 1x per dag maar soms wel 5x. Het zijn allemaal de standaard apps en programma's van samsung/Android..  wie herkent dit of weet wellicht een oplossing? #samsung #a53 #nothappy
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het is altijd beter om een backup handmatig te maken zonder SmartSwitch. Dus al je mappen handmatig naar de pc kopieren. En Whatsapp via de cloud backuppen in de app zelf.

Als je vervolgens een fabrieksherstel doet en het toestel handmatig inricht zouden er geen problemen aanwezig moeten zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lcb82, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tip van @Patrick? Zijn je apps en telefoon verder helemaal up-2-date? Maak je ook gebruik van clouddiensten en de mogelijkheid om je foto's daarmee te synchroniseren? Deze diensten zetten dan ook foto's naar jouw telefoon terug.

Houd jeons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
lcb82
Explorer
Opties
Nee, alles werkt niet goed. Nu na de update van android13 echt waardeloos. Nog nooit gehad dit met al mijn samsungs in het verleden. Krijg constant fout meldingen, screenshots maken lukt ook niet meer, foto's opslaan vanuit WhatsApp ook niet. Krijg steeds pop up van "media stopt" etc.. foto mappen zijn ook samengevoegd etc
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Icb82

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
lcb82
Explorer
Opties
Hoi Martijn, ik heb vanmorgen contact gehad en ze hebben even meegekeken. Na de update is het drama :winking-face: en heb ik een fouttapport verzonden. Hopelijk komt het snel goed. In ieder geval bedankt voor je reactie