op 28-02-2023 02:30 PM
Ik heb vorig jaar in juni een A53 gekocht omdat ik altijd tevreden was over de samsung telefoons.
Nu begon de telefoon na 3 maanden opeens keuren te krijgen, hij ging spontaan aan en uit. Ik deze terug gebracht en werd netjes gerepareerd bij Dynafix. Er was van alles en nog wat vervangen en de telefoon deed het weer goed.
Begin januari had ik een paar keer dat ik hem niet van de schermbeveiliging afkreeg. Opnieuw opgestart en hij deed het weer. Maar het kwam iedere keer terug.
Ik dan toch in op 16 februari naar de samsung experience store om hem te laten repareren. Ik had achter de telefoon een ijzerplaatje zitten van mijn telefoonhouder van mijn auto. Die moest er vanaf omdat dat het probleem kon zijn (plaatje zat er al 4 maanden op) De medewerkster probeerde hem eraf te halen maar dat lukte niet, dus naam ze hem mee naar boven naar de monteur. Deze heeft het plaatje verwarmt en zo kon die er af gehaald worden. Nadat het plaatje eraf was, concludeerde hij opeens dat de telefoon iets krom stond, en dus buiten de garantie viel. Nu is dat natuurlijk vrij logisch wanneer (plastiek) verwarmt het krom kan trekken, zoals dus duidelijk bij mijn telefoon gebeurt was. Bij navraag via de klantenservice werd er gezegd dat hij maar een beetje warm gemaakt was. Maar wanneer ik bij de 3M spects (type 9080A)kijk naar het type sticker, blijft deze zitten bij 80 graden. Dus heel simpele conclusie is dat de monteur dit niet een beetje warm gemaakt heeft maar flink warm gemaakt heeft zodat het plaatje eraf kwam, en dit verwarmen ook heeft geresulteerd dat de telefoon krom getrokken is.
En werd het in eens mijn probleem omdat hij niet meer onder de garantie valt.
Klanten service komt met een idioten opmerking dat ze de klacht in behandeling nemen als ik een before foto kan overleggen.
Heel simpel gezegd mijn telefoon van een maand of 7 oud die altijd in een hardcover zit van Samsung (Clear clean cover) is naar de jeu, en valt niet meer onder de garantie omdat hij krom staat.
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de producten van samsung, maar nu er een keer een probleem (wat zeer waarschijnlijk is veroorzaakt door de samsung monteur)is laten ze zich wel heel erg kennen.
Ik ben erg benieuwd of ze met een oplossing komen.
op 28-02-2023 07:15 PM
op 28-02-2023 07:27 PM
op 02-03-2023 08:38 AM
Hoi @Roell, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. ALs ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat mijn collega's dit aan het uitzoeken zijn en dit na hebben gevraagd bij ons service centrum. Heb je van mijn collega's al een terugkoppeling gehad hierover?
Ik zal hen vragen jou te berichten hierover.
Groeten
Martijn
op 02-03-2023 09:48 PM
op 03-03-2023 01:56 PM
Hi @Roell, goedemiddag.
Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er gisteren een e-mail naar je is verstuurd, heb je deze ook gezien? Kijk ook in je SPAM-box wellicht is deze daar terecht gekomen.
Groeten,
Martijn
op 03-03-2023 02:46 PM
op 06-03-2023 02:10 PM
Met andere naam bedoel je de aanhef? En heb je hier intussen al een reactie op gehad?
Mijn collega's hebben de case nog in behandeling en hebben navraag gedaan bij het servicecentrum. Via de e-mail zullen zij ook contact met je gaan opnemen om dit verder te bespreken. Wil je meer weten hierover stuur dan mijn collega een e-mail, het kan soms wel wat langer duren voordat je hier een reactie op krijgt.
Groeten,
Martijn
op 06-03-2023 09:48 PM
op 09-03-2023 05:07 PM
Het blijft erg stil helaas. Gisteren naar de store geweest en het scherm stond recht. Dus het moge zeer duidelijk zijn bij wie het probleem lag. Ik zag toevallig ook het apparaat waarmee ze het plaatje er afgehaald hebben. Dat is gewoon een verf brander.
Iedereen kan een fout maken, maar een klant wegsturen met een gsm van een half jaar oud onder de noemer dat het geen garantie is omdat hij bol staat, terwijl het zelf door Samsung gedaan is.
En dan ook nog is de klant laten wachten vanwege de goedkeuring van het hoofdkantoor of het onder coulance gerepareerd mag worden.
In en in triest, altijd zeer tevreden geweest, maar daar is nu flink de klad door gehaald