Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

A52 maakt geen verbinding WiFi

(Topic created on: 29-10-2022 11:43 AM)
1038 Views
superberger
Apprentice
Options
Mijn A52 maakt wel connectie met de WiFi maar geen verbinding met internet. Zet ik de wifi uit en aan werkt het wel . Om na een paar minuten of seconden weer geen internet via de wifi te hebben.  Alle andere apparaten in huis hebben geen last ervan . Zelfs andere A52 niet .
Alle oplossingen al geprobeerd tel opnieuw opgestart, verbindingen gereset ,etc etc.

0 Likes
10 REPLIES 10
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Goedemiddag,

Zou je deze stappen willen volgen.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Daarna gelijk veilige modus opstarten > https://bit.ly/2JQrwvP

Heb je dan toegang tot internet?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
superberger
Apprentice
Options
Al gedaan helpt niet . Probleem al vaker gehad was ff weg maar helaas weer terug . Geen nieuwe apps of dergelijke geïnstalleerd
0 Likes
superberger
Apprentice
Options
Ik wordt redelijk moe van Samsung en de hulp . Allemaal standaard antwoorden . Wifi moet gewoon werken punt kan nooit zo zijn dat je foon niet werkt op de wifi en ook niet dat standaard apps daar de schuld van zijn aangezien 3 andere A telefoons daar geen last van hebben
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Ik snap dat het frustrerend is maar een netwerk reset en veilige modus zijn dingen die getest moeten worden om bugs uit te sluiten.

Als het in veilige modus ook niet werkt is de kans aanwezig dat er een hardware probleem is. Een reparatie lijkt mij de beste optie.

https://bit.ly/2jwV3SJ  < - -
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
superberger
Apprentice
Options
Wat ik al zei en ook de vorige keer in de veilige modus gaat de wifi aan net als in gewone modus . Om na een tijdje weer in wel verbinding met wifi maar geen internet te gaan . En dat is super frustrerend want dan komt er dus gewoon niks binnen op je telefoon
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hi @superberger, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zoals @Patrick ook aan geeft met onze standaard vragen en antwoorden kunnen we het één en ander uitsluiten. Omdat je dit niet ervaart in de Veilige Modus wordt dit veroorzaakt door een app of instellingen die is ingesteld. Je kan dan de apps die je pas geleden hebt ingesteld één voor één verwijderen tot het issue zich niet meer voordoet. 

Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
superberger
Apprentice
Options
Helaas toch wederom de factoren reset gedaan ik vind erg frustrerend omdat ik nu weer alles moet Checken en wachtwoorden ect ect . Dit is echt de laatste A Phone van Samsung die ik koop.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hoi @superberger, goedemiddag.

We zouden het natuurlijk heel erg jammer vinden als je ons gaat verlaten en doen ook ons uiterste best om je hiermee te helpen 😇 

Heb je ook de instellingen van je router doorlopen? Je geeft namelijk aan dat er wel een verbinding is met de router maar dat je internet verbinding met het internet hebt of deze na een tijdje wegvalt.

Blijft je verbinding met internet wel stabiel als je gebruik maakt van je mobiele verbinding? We hebben dan ook de mogelijkheid voor Hulp-op-Afstand. Mijn collega belt je dan terug binnen een afgesproken tijdsblok en logt in op jouw toestel. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
superberger
Apprentice
Options
Ik heb niet gezegd dat ik Samsung ga verlaten alleen geen A telefoon meer wil. En op jou vraag ja internet is stabiel alle andere apparaten incl 3 telefoons geen problemen.
0 Likes