Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 wil niet uit

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2020 10:29 AM)
2563 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Bram10
Journeyman
Opties

Hallo,

Sinds een maand heb ik voor het eerst een Samsung. De A51.
Opeens vertoont hij het volgende gedrag.

Klik ik hem 'uit' door de powerknop in te drukken, dan gaat scherm kort op zwart (wat de bedoeling is), maar floept daarna gelijk op het vergrendelingsscherm. M.a.w. ik krijg hem niet 'uit'.  Scherm blijft verlicht. Telefoon wordt warm, batterij loopt leeg. 
Heb gerebood, heb zelfs fabrieksinstellingen weer erop gezet. Probleem blijft hetzelfde.

Iemand een tip?

Alvast bedankt,

Bram

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bram10,

Als je van boven naar beneden veegt, zie je dan naast het tandwieltje ook de optie om de telefoon uit te schakelen? Het lijkt alsof je iets niet helemaal goed doet als het na een reset nog voorkomt.

Mocht het na de reset niet beter gaan dan kun je hem altijd ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Members_nnh4ts0
First Poster
Opties

We hadden juist het zelfde probleem, heb met een fijne tandenstoker het oplaadpoortje zuiver gemaakt en het probleem was opgelost. Hopelijk lukt het bij jou ook.

Benny

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bram10,

Als je van boven naar beneden veegt, zie je dan naast het tandwieltje ook de optie om de telefoon uit te schakelen? Het lijkt alsof je iets niet helemaal goed doet als het na een reset nog voorkomt.

Mocht het na de reset niet beter gaan dan kun je hem altijd ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
Yvonne4455
First Poster
Opties

Hoi BruceH, heeft gelukkig perfect geholpen. Bedankt. Waar google al niet goed voor is. 

Groetjes Yvonne

Oplossing
Members_nnh4ts0
First Poster
Opties

We hadden juist het zelfde probleem, heb met een fijne tandenstoker het oplaadpoortje zuiver gemaakt en het probleem was opgelost. Hopelijk lukt het bij jou ook.

Benny