Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A40 wifi probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2020 11:25 AM)
2533 Weergaven
Hans46
First Poster
Opties

Sinds kort heb ik problemen met de wifi ik krijg wel verbinding maar herhaaldelijk wordt weer gegeven wifi zonder internet terwijl het signaal sterk genoeg is, ik heb ook andere kanalen geprobeerd maar dat geeft geen verbetering

0 Likes
15 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Hans46,

Welkom op de Community.

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Ga naar instellingen > Ga naar Algemeen beheer > Ga naar resetten > Druk op netwerkinstellingen resetten. 

Let op, je dient wel je Wi-Fi wachtwoord te weten, de verbindingen worden namelijk gewist.

rsz-846676
0 Likes
Davevanveen
First Poster
Opties
Goedemorgen,
hier een vergelijkbaar probleem. bij verbinden een goede wifi snelheid, maar na verloop van tijd geeft de speedtest nog niet eens 1 mb! als.ik.vervolgens de wifi uitzet en weer aan dan gaat het weer snel. Iemand een idee. Het lijkt te zijn ontstaan na de laatste beveiligingsupdates van vorige week.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Davevanveen,

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
Davevanveen
First Poster
Opties
Ja helaas al reset gedaan. heeft niet geholpen. twijfel of de telefoon stuk is. het is het enige apparaat is huis die dat heeft.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je het ook al eens in de Veilige Modus geprobeerd? https://bit.ly/2ReyK2G

Als dat ook niet werkt, dan kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt:  https://bit.ly/30Nxs1U

Let me know 👍

rsz-846676
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Probeer ook eens de router helemaal te resetten en dan als enige apparaat te verbinden. Dan kom je er achter of het probleem in de router zit of dat je telefoon een defect heeft.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
EDiepeveen
Journeyman
Opties

Dag,

Ook ik heb last van dit probleem, alles hierboven dus al geprobeerd. Mijn telefoon ziet al een lange tijd alleen nog maar 5ghz netwerken. Nu heb ik draadloze oordoppen gekocht en ben tot de ontdekking gekomen dat deze geen geluid geven als ik niet binnen 3cm van de oordoppen mijn telefoon houd. Met alle andere apparaten kan ik meters weg lopen zonder dat de kwaliteit afneemt. Zit er een onderdeel in mijn toestel die mogelijk defect is? Zat zelf te denken aan bijvoorbeeld een wifi-kaart maar heb geen idee.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @EDiepeveen,

Had je jouw toestel al eens gereset of ter reparatie aangeboden via onze Ophaalservice of bij een van onze servicepunten?

rsz-846676
0 Likes
EDiepeveen
Journeyman
Opties
Ja ook al gereset. Een reparatie zou idd mogelijk zijn, wat zou het ongeveer kosten? Of is dit niet mogelijk omdat het scherm kapot is?
0 Likes