Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A05S o.a. Wifi chipset

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2024 10:22 AM)
358 Weergaven
Noooooob
Apprentice
Opties

Even snel een nieuwe telefoon gekocht, oké, voor weinig geld, ik weet dat A modellen budget phones zijn, maar dit model is helemaal niet nieuw en komt uit 2017! Goedkopere en ook oudere chips : Wifi is beperkt, geen volledige AC, de snelheid is maximaal 433 Mbps.

Mijn oude versleten Samsung S9+ is  zelfs nog nieuwer ( 2018 ) de volledige wifi snelheid van 1Gbps is geen probleem. 

A05S heeft wel Aux, Dac is helaas budget.

Pluspunt:  5000 mAh batterij

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Noooooob ,

ik weet niet waar je kijkt maar de processor is van 2021:

Qualcomm Snapdragon 680 – an 8-core chipset that was announced on October 27, 2021

https://tweakers.net/pricewatch/compare/1118065;2022684/

En je kan geen telefoon van bijna 1000 euro vergelijken met een telefoon van 150 euro.

De A05S is echt een van de goedkoopste toestellen die er momenteel is, dus alles wat erin zit is gewoon goedkoop.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Noooooob
Apprentice
Opties
Hoi Rohit,

Bedankt voor deze bevestiging.

Nu ik mijn eigen bericht terug lees, snap ik de verwarring.

Het punt wat ik wil maken, komt ook overeen met wat je zegt.

Wel jammer dat het zo onduidelijk is🤣🤣🤣

Noooooob
Apprentice
Opties
Het enige wat ik eigenlijk zoek:

- Android telefoon met een Pro geluidskaart ( Aux ) én een snelle Wi-Fi, ( AX- MIMO ) * een grote accu is mooi meegenomen...

de rest is onbelangrijk.

0 Likes
Noooooob
Apprentice
Opties
Als ik 1200eu ga betalen, wil ik niet het idee hebben, dat ik maar 25% ervan gebruik.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Noooooob,

De S22 en S23 lijn krijgen nog steeds goede recensies. Wat je ook kan doen is via zoekmachines en/of videoplatforms zoeken naar reviews van de modellen en erbij zetten (2024 of 2023). Dan krijg je meestal resultaat hoe het toestel werkt met hedendaagse bezigheden en Apps. Hopelijk kom je zo eruit.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes