Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Support over monitoren

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2022 04:09 PM)
769 Weergaven
JesseG
Student
Opties
Ik weet niet of het bekend is, maar de service is waardeloos. Wij zitten al 2 weken in de strijd om in contact te komen met iemand van de support afdeling. Na 2 weken zijn we er nu achtergekomen dat de hele support afdeling van de monitoren is afgesloten. Er is ons vervolgens gemeld dat het nog wel bereikbaar is via whatsapp. Daar is de wachttijd 2 uur en na 2 weken lang iedere dag minimaal 5 uur in de wachtrij te hebben gestaan hebben wij hier niet veel zin in. Ik hoop dat ik op deze manier toch contact kan krijgen met iemand van de support afdeling.
0 Likes
4 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat is het probleem wat je graag opgelost ziet?

JesseG
Student
Opties
Dat er gewoon normaal contact is. Want we hadden al contact met iemand van de support afdeling van de monitoren maar die reageerd sinds begin deze week niet meer. Nu naar meerdere dagen achter elkaar bellen en contact proberen te zoeken komen we er achter dat die afdeling niet meer te bereiken is of opgeheven is of iets. Maar die ticket is nog steeds actief dus willen we meer info hierover omdat we het ENORM dringend nodig hebben want op deze manier kan er NIET gewerkt worden en kost het enorm veel geld.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan ze ook bereiken via facebook Messenger, geen idee of dit sneller is. 
ik stelde mijn vraag omdat wij misschien ook kunnen helpen bij het oplossen van je probleem, maar zonder meer info gaat dat niet lukken. 

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @JesseG 

Jammer om te horen dat er zoveel frustratie is. Ik wil je vragen om de volgende gegevens naar @MartijnK te sturen via een privébericht.

Naam:
Adres:
Postcode/Woonplaats:
Tel.nr:
Email:
Modelcode:
Serienummer:
Datum van aankoop:
+ Korte omschrijving.

Dan kan hij dit maandag oppakken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick