Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SSD T5 en MacOS Catalina niet werkend

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2019 12:09 PM)
15246 Weergaven
Ignaath
Apprentice
Opties

Sinds de installatie van MacOS Catalina 10.15 werken de drivers niet meer voor de Samsung SSD T5. 

Is/komt er een nieuwe driver beschikbaar of is er een workaround? Ik gebruik de SSD voor backups. 

77 Antwoorden
ferfor
Apprentice
Opties
Ja, volgens mij ligt het probleem geheel aan de 'beveiligings'software en de combinatie Mac OS Catalina, dus 10.15.
Heb jij, Jeankok1951, die combinatie aan de praat gekregen?
Als dat zo is, gaat het wellicht alleen goed met maagdelijke nieuwe ssd-schijven.
Net als velen kom ik tot de conclusie dat de beveiliging en de software die daar bij hoort eerder in de weg zit dan dat je er wat aan hebt.
0 Likes
Jeankok1951
Explorer
Opties

Mijn 2 schijven waren niet maagdelijk nieuw, voor het installeren van de software via de link waren ze in gebruik zonder beveiliging omdat dit toen niet werkte.

0 Likes
RobVanam
First Poster
Opties

Hallo,

Op 20 mei 2020 naar A Mac Den Bosch gegaan voor een goede Backup device voor Macbook por early 2015, met laatste nieuwe software van IOS. 

Eenmaal thuis de verrassing.... "werkt niet met deze software op uw Mac"

Fijn...

Weet iemand of dit Samsung product een update kan ondergaan, hoe en of het werkbaar gemaakt kan worden, of heb ik een kat in de zak gekocht.

Hoop dat iemand van A-Mac Den Bosch dit leest. Speciaal naar mijn Apple winkel gegaan en nu dit, jammer. Maar natuurlijk ook iemand die dit pad al is afgegaan, graag verneem ik.

ps.: heb al 2 updates van Samsung gedownload, maar werkt niet. Jammer van de Mac vervuiling. 

0 Likes
Jeankok1951
Explorer
Opties

Ga naar https://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/download/portable/ en download de driver aan de rechterkant van de site. Heb deze gedownload en mijn 2 schijven werken zonder probleem al een paar weken op os Catalina.

BruceH
Community Manager
Opties

Thanks @Jeankok1951, @RobVanam, laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676
0 Likes
Abc9
First Poster
Opties

Na enige tijd afwezig te zijn geweest. De laatste 'oplossing' geprobeerd. Ik veronderstelde dat Samsung de laatste driver ge-update had. Helaas. Het probleem blijft de beveiliging en Catalina (denk ik).

Ik krijg nog steeds dat de schijf niet herkend wordt en dat die als nieuw geïnstalleerd moet worden. Dan ben ik alleen alle gegevens kwijt

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Abc9, deze had je geïnstalleerd? https://bit.ly/2yvMPlP

rsz-846676
0 Likes
daVinci1
Apprentice
Opties

Heb een T3 maar nieuwe software hiervoor voor gebruik bij OS Catalina vind ik niet.

Heb dus deze voor de T5 geïnstalleerd maar bij connecteren mijn T3 krijg ik dus de pop up maar met de melding "no SSD connected". Al vanalles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet. SSD is wel beveiligd met een paswoord aar als computer al m'n T3 SSD van 500 mb niet ziet, tja....... daar sta je dan.

0 Likes
Jeankok1951
Explorer
Opties

Heb 2 T 5. Gisteren een update van de software gehad werkt nog steeds prima onder iOS Catalina.

0 Likes
Abc9
First Poster
Opties

Die heb ik zojuist geïnstalleerd, maar ik krijg nog steeds "no Samsung portable SSD is connected" als ik de T5 in mijn iMac steek. Dat krijg ik dus ook bij version 1.6.7

0 Likes