op 16-07-2019 12:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-10-2019 07:33 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@jvaningen schreef:Goedemorgen,
Het werkt zeker! Ik heb mijn Samsung T5 inmiddels prima (en lekker snel) werkend ZONDER de Samsung software. Ook via een tussenstap APFS geformatteerd.
Succes!
Heeft bij mij helaas niet gewerkt. Formateren met schijfhulp in MacOS levert de melding op "Er kan niet naar het laatste blok van het apparaat worden geschreven (-69760)". Heb ook al voor andere bestandsindelingen gekozen, maar die leveren dezelfde foutmelding op. Schijfhulp EHBO rapporteert geen problemen....
Toch maar terugsturen ben ik bang (weet ook niet hoe lang update nog op zich laat wachten, maar wellicht lost die ook niks op, in mijn geval).
op 28-10-2019 11:23 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Maar als ik formateer, ben ik de data die erop staat kwijt! En die heb ik juist nodig! Waardeloos.
op 02-11-2019 01:08 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Gewoon met Windows uit de beveiliging halen en daar is hij op je Mac te gebruiken
op 04-12-2019 08:25 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik ben benieuwd naar de update voor dit onderwerp. Mijn schijf T5 2 gig, blijft op disconnect staan. Ik kan wel bestanden erop zetten en eraf halen, maar de software heb ik nodig om de beveiliging aan te zetten. Ben benieuwd waarom Samsung zo stil is geworden rond dit onderwerp.
op 04-12-2019 09:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Met de nieuwe update van samsung werkt ondertussen alles weer naar behoren. >> Versie 1.6.6
op 04-12-2019 09:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bij mij geeft de laatste versie (zojuist gedownload en geprobeerd) nog steeds de melding bij installatie dat hij niet compatibel is met mijn MacOS (10.15.2 bèta). Helaas.
op 05-12-2019 11:07 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-12-2019 01:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hebben jullie deze firmware geïnstalleerd? Die zou het probleem met Catalina moeten verhelpen.
The software 1.6.6 for MacOS Catalina will be released on 14th, Nov in Samsung Mini site.
https://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/download/portable/
op 06-12-2019 02:26 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Joh, bedankt voor de link. Zojuist geinstalleerd en ik moest mijn Mac vasthouden omdat ie over mijn bureau wilde gaan dansen. HET WERKT.
op 11-12-2019 06:48 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
bij connectie krijg ik de pop up in bijlage ??? Nochthans aangesloten en software zie ook dat de drive is aangeschakeld want krijg dus die pop up maar toch vertelt hij mij dat de drive "disconnected" is ?