op 04-09-2020 10:42 AM
Beste Samsung gebruikers,
Ik ben trots bezitter van 2x Samsung S24F350 monitoren. Tot nu hebben ze altijd op mijn bureau gestaan, maar ik wil ze nu toch wel graag ophangen aan een bureaubeugel, de Newstar FPMA-D550DBLACK om precies te zijn. Om de monitor op te kunnen hangen, word deze in de beugel gegleden, maar omdat het uitstulpsel van de voet standaard in de weg zit, past deze niet. Verwijderen van dit uitstulpel lukt niet, ook niet met een beetje kracht.
Heeft iemand een mooie oplossing hiervoor?
Alvast bedankt,
Allan
Opgelost! Ga naar oplossing.
07-09-2020 10:51 AM - bewerkt 07-09-2020 10:51 AM
Dag BruceH,
Bedankt voor het opzoeken, echter zoals je leest in mijn eerste post gaat het om het uitstulpsel die er nog over blijft na het verwijderen van de voet. De omschrijving in de handleiding gaat niet verder dan het verwijderen van de voet. Als je de handleiding goed bekijkt dan zie je dat er niks wordt gedaan aan het uitstulpsel.
Ik ben er achter gekomen dat het uitstulpsel niet uitwendig kan worden weggehaald. De schroeven daarvoor zitten namelijk binnenin het scherm vastgedraaid (geen idee waarom Samsung dit zo heeft bedacht). Ik heb uiteindelijk (volgens een niet officiele handleiding ergens op internet) gevonden hoe ik deze alsnog netjes kan verwijderen. Ik heb hiervoor de achterkant van het scherm voorzichtig losgewrikt en vervolgens de schroefjes losgedraaid van van het uitstulpsel dat vast zit tegen de achterkant van het scherm. Het plastic omhulsel aan de voorzijde van het scherm (dat het scherm omvat) is daardoor een klein beetje kapot gegaan.
Ik ben me er overigens bewust van dat ik hierdoor geen garantie meer heb 🙂
op 06-09-2020 11:43 AM
op 07-09-2020 10:28 AM
Hi @allanyip,
Heb je simpelweg al in de handleiding gekeken? Hier wordt dit namelijk aangekaart op pagina 15/16: https://bit.ly/337CJ5E
07-09-2020 10:51 AM - bewerkt 07-09-2020 10:51 AM
Dag BruceH,
Bedankt voor het opzoeken, echter zoals je leest in mijn eerste post gaat het om het uitstulpsel die er nog over blijft na het verwijderen van de voet. De omschrijving in de handleiding gaat niet verder dan het verwijderen van de voet. Als je de handleiding goed bekijkt dan zie je dat er niks wordt gedaan aan het uitstulpsel.
Ik ben er achter gekomen dat het uitstulpsel niet uitwendig kan worden weggehaald. De schroeven daarvoor zitten namelijk binnenin het scherm vastgedraaid (geen idee waarom Samsung dit zo heeft bedacht). Ik heb uiteindelijk (volgens een niet officiele handleiding ergens op internet) gevonden hoe ik deze alsnog netjes kan verwijderen. Ik heb hiervoor de achterkant van het scherm voorzichtig losgewrikt en vervolgens de schroefjes losgedraaid van van het uitstulpsel dat vast zit tegen de achterkant van het scherm. Het plastic omhulsel aan de voorzijde van het scherm (dat het scherm omvat) is daardoor een klein beetje kapot gegaan.
Ik ben me er overigens bewust van dat ik hierdoor geen garantie meer heb 🙂
op 07-09-2020 11:06 AM