op 16-01-2021 10:53 AM
Goedemorgen,
We proberen al een dag via alle kanalen contact te krijgen met jullie helpdesk, maar zonder succes. Blijkbaar zijn alle afdelingen behalve sales druk, dus daarom op deze manier.
We hebben meerdere M7 monitoren en nieuwe Macs met M1 processor aangeschaft. We proberen de Macs via USB-c aan te sluiten, maar allemaal geven ze aan 'geen signaal'. Alle updates zijn geïnstalleerd en we hebben met 4 verschillende types USB-c kabels getest.
Is deze monitor compatible met Apple? Zo ja, hoe kan dit opgelost worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-02-2022 08:34 AM
Dag @MartijnK ,
Een reserve windowscomputer heb ik niet in de buurt. Ik heb het probleem intussen kunnen oplossen door mij een USB-C naar Displayport kabel aan te kopen. Vervolgens de USB-C in een apart slot van mijn MBP gestoken ipv via een dongle.
18-01-2021 10:56 AM - bewerkt 18-01-2021 01:21 PM
@HEDV, In de kleine lettertjes in de handleiding staat het volgende: "Omdat in de handel verkrijgbare notebooks en mobiele telefoons met een USB Type-C-poort heel verschillend zijn, kunnen we niet garanderen dat de monitor alle soorten notebooks en mobiele telefoons met een USB Type-C-poort kan opladen." en "Zorg ervoor dat de USB Type-C-kabel overeenstemt met de USB PD-specificatie. Anders kunt u uw apparaten beschadigen. Een kabel van het merk Samsung wordt aanbevolen."
Er zijn 2 types kabel: De 60W 3A en 100W 5A Om de 95W USB-poort op de monitor tot vol vermogen te kunnen gebruiken, heb je de 100W 5A kabel nodig.
op 18-01-2021 01:17 PM
Welk type kabel kunnen we daarvoor bijvoorbeeld kopen? Via jullie andere contactmogelijkheden probeer ik al sinds vorige week een antwoord te krijgen, maar niemand wil reageren op mijn vraag. We hebben onder andere de originele Apple USB-C kabel gebruikt, welke volgens mij aan deze specificatie voldoet.
op 18-01-2021 01:32 PM
Aanvullende vraag: wat is het typenummer van de 100W 5A kabel en waar kan ik die kopen? Deze kan ik nergens op jullie site of op andere grote websites vinden. Alleen de 3A, 60W zie ik staan.
op 18-01-2021 05:40 PM
Uw collega geeft via WhatsApp aan dat de nieuwe Apple producten niet compatible zijn met deze monitoren en dat Apple met een oplossing moet komen. Klopt dat, of is het op te lossen met een goede kabel?
op 19-01-2021 01:34 PM
Is er een mogelijkheid om een antwoord hierop te krijgen?
op 19-01-2021 01:46 PM
Houd er rekening mee dat dit een forum is en geen livechat, het kan dus even duren voordat je een reactie krijgt en het heeft geen zin om vaker berichten te sturen.
Een korte zoektocht op Google levert het volgende op: https://bit.ly/3oYfm8z
We kunnen de werking hiervan niet garanderen, maar in theorie zou deze moeten werken.
op 19-01-2021 02:21 PM
Via de WhatsApp en Messenger wordt ons alleen maar verteld dat het aan de leveranciers van de verschillende merken laptops ligt en we de monitoren beter kunnen retourneren. We hebben echter specifiek voor deze monitor gekozen en daarom willen we het werkend zien te krijgen.
Weet jij met welke kabel het wel gegarandeerd werkt? Je noemde een Samsung kabel, maar ik kon die variant niet vinden. Ik heb op diverse reviews gelezen dat het met een Thunderbolt 3 -> USB-C kabel ook zou moeten werken, maar ook die kan ik niet vinden.
Weet je of we met de juiste kabel wel 4k op 60hz kunnen draaien?
op 20-01-2021 12:13 PM
op 03-02-2022 12:03 PM
Ik heb de volgende LS32A800NMUXEN monitor, maar werkt zelfs niet met HDMI op een Satechi usb C dongle in combinatie met een Macbook Pro M1. Laptop gaat in slaap en ik krijg de monitor niet meer wakker (blijft een zwart scherm). Ik moet vooral veel zoeken voor een oplossing en blijkbaar ligt deze niet voor het rapen