Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Flip geeft error codes bij exporteren via e-mail

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2018 04:13 PM)
1926 Weergaven
PAG_Zuyderland
First Poster
Opties

Onze afdeling heeft onlangs een Samsung Flip digitale flipchart aangeschaft, maar het lukt vaak niet om de rollen te exporteren via e-mail.

Ik heb een paar testrollen gestuurd via de e-mail, en dat werkte in eerste instantie prima. Vervolgens werd het serieus gebruikt en komen constant de error codes 28 en 56 op als wij rollen willen exporteren naar een e-mail adres. Kan iemand mij uitleggen wat deze codes betekenen en hoe ik ze kan oplossen?

0 Likes
2 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik kan helaas niet veel helpen, aangezien dit een business product is. Als het goed is kun je er een ander contactpunt voor vinden, waarschijnlijk Business to Business. 

Wat ik wel weet is dat je 'use' en 'not use' kunt controleren. Indien jullie allemaal een adres gebruiken op dezelfde server SMTP etc., dan kun je gebruik maken van use. Anders is not use de bedoeling, alleen is dan maar één adres verbonden. Zie hier de handleiding (pagina 32).

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties
Je kunt het beste even bellen met de helpdesk en in het keuze menu kiezen voor de business 2 business support.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes