Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Intel(R) HD Graphics 4000 op NP900X4D werkt niet meer na update windows 10

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2018 11:59 AM)
576 Weergaven
Roderick
First Poster
Opties

Nadat windows is geupdate naar windows 10 werkt de graphische kaart 'Intel(R) HD Graphics 4000' niet meer. Ik heb op alle manieren geprobeerd te updaten en de laatste versie van de driver geinstalleerd maar hij blijft niet goed werken.

Het beeldscherm kan niet worden gedimd, er kan niet meer op externe beeldschermen worden geprojecteerd en video's spelen zeer schokkerig of niet af.

Als laatste de stuurprogramma's verwijderd en windowsupdate de nieuwste versie laten zoeken en installeren. In apparaatbeheer geeft de graphische kaart aan dat het apparaat is gestopt omdat er een probleem is gevonden. Het is via omwegen wel mogelijk om de nieuwste driver van intel te installeren maar dan blijft het probleem bestaan. Het lijkt erop dat er een speciale driver, aangepast aan deze samsung ultrabook, geinstalleerd moeten worden. Deze kan ik echter nergens vinden.

Is dit probleem al eerder ontdekt of weet iemand een oplossing?

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Denk dat je het beste even de upgrade kunt terugdraaien en gewoon op Windows 8? kan blijven. Laptop is van 2012 dus Windows 10 word niet meer officieel ondersteund door Samsung. Als hij met Windows 8 prima werkte zou ik het zo houden..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes