Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung crg5 overdrive

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2020 01:35 PM)
688 Weergaven
Skytex1125
First Poster
Opties

Er is enorm veel ghosting met bepaalde spellen omdat deze niet de range  van 180-240 hz halen is er geen variabele overdrive om voor dit te compenseren want ik moet de heletijd wisselen van 240 hz naar 120 hz voor die spellen

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @Skytex1125,

Welkom op de Community.

Met welke spellen ervaar je dit? En ervaar je dit alleen met deze monitor?

rsz-846676
0 Likes
Skytex1125
First Poster
Opties

dit komt alleen voor op deze monitor bij spellen zoals warzone / fallout 4 en halo: the master chief collection

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

De beste wensen voor dit nieuwe jaar @Skytex1125

Afhankelijk van de computer/ gaming console die jij gebruikt en de comptabiliteit daarmee, raad ik FreeSync en G-Sync aan. Meer informatie daarover lees je hier en hier.

Laat me weten of je eruit komt.

rsz-846676\
0 Likes
Skytex1125
First Poster
Opties

ik gebruik al freesync (adaptive-sync) ik vraag mij gewoon af als er geen variabele overdrive is zodat er geen inverse ghosting voorkomt ? want de heletijd schakelen tussen 120-240 hz refresh rate is erg vervelend.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Heb je hier ook al contact over gehad met de ontwikkelaar van jouw videokaart? Wellicht dat een update van hen dit oplost.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Skytex1125
First Poster
Opties

Ik heb recent gestuurd naar amd hun ondersteuning, ze hebben geen oplossing hiervoor ik gebruik een vega 64 kaart

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat zegt mij verder niets, de aansturing van de monitor wordt via drivers vanaf de computer gedaan. Een update van de drivers kan dit wellicht alsnog mogelijk maken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Skytex1125
First Poster
Opties

Ok dan dat is jammer,toch bedankt voor uw hulp

0 Likes