Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Odyssey G5 qhd curved monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2022 02:30 PM)
1153 Weergaven
DennisKn
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik heb vorig jaar oktober 2x de Samsung Odyssey G5 curved gaming monitor 27 inch gekocht. Erg veel plezier van gehad voor ongeveer 8 maand tot de rand van 1 van de schermen bovenaan los begon te laten, hier begon licht doorheen te schijnen. Dit werd steeds erger en nog geen week later begon dit ook bij mij tweede scherm. Ik heb met de leverancier contact gehad over het probleem, foto's opgestuurd en er werd mij verteld dat ik ze kon opsturen omdat dit binnen de garantie valt en natuurlijk niet de bedoeling is binnen een jaar tijd. 

Ik heb ze begin deze maand opgestuurd en nu is het probleem dat de ''expert'' het als val schade noteert en ik 320 euro per stuk kan betalen voor de reparatie of naar mijn schermen kan fluiten. Dit vind ik behoorlijk teleurstellend aangezien ik altijd heel voorzichtig met bij apparatuur ben, er geen enkel krasje, deukje of schram op het scherm zit omdat deze nooit zijn laten vallen. Nu is de leverancier er ook mee bezig maar ik begin hier toch een beetje moedeloos om te worden omdat ik nu niet weet waar ik aan toe ben en het toch niet zo moet zijn dat dit is hoe het moet gaan als er problemen met een product ontstaan. 

Hopelijk kan ik een antwoord tegemoet zien en hopelijk een normale oplossing. 

0 Likes
15 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @DennisKn , Dennis,

Vervelend allemaal! Het is echter wel zo dat je een koopovereenkomst hebt met de leverancier.
Niet met Samsung. De leverancier moet dit dus oplossen. Zie ook:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...

Wie is overigens de 'expert'?

signatureee
Groet, Dick

DennisKn
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Ja behoorlijk allemaal. Aah oke, dit wist ik niet, ik zal dat dan even goed doornemen. 

De reparatieservice waar de schermen zijn heen gestuurd. De klantenservice van bol.com helpt goed mee alleen daar houd het helaas ook op. 

Toch bedankt voor het antwoord en ik zal dan maar afwachten hoe het afloopt. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @DennisKn , Dennis,

Over welke reparatieservice gaat het? CE Repair? Hierbij nog een voorbeeldbrief:

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/garantie-of-reparatie-of-geld-terug/voorbeeldbrief-niet-...

En deze:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wanneer-mag-i...

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick

DennisKn
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Dit kan ik niet met zekerheid zeggen, er word alleen vernoemd dat de schermen bij de Samsungmonteur aangekomen zijn. Dit zal ik even na moeten vragen wanneer ik weer heen bel. 

Dank u wel voor de links, deze zijn wel handig als we er maandag niet uitkomen. 

DennisKn
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Ik heb weer antwoord terug en het gaat hier inderdaad om CE Repairs. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DennisKn, goedemorgen.

Hopelijk wordt het ook naar tevredenheid opgelost! Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
DennisKn
Journeyman
Opties

Hallo MartijnK,

Helaas word dat het niet. Blijkbaar kunnen ze geen valschade onderscheiden van lijm die los laat en ben ik daar nu de dupe van. Erg teleurstellend allemaal, het feit dat dit probleem al onstaat binnen een jaar en dan ook nog het niet kunnen vertrouwen op een reparatie service. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan dan het beste in gesprek gaan met je verkoper, wellicht dat zij je hier verder bij kunnen helpen met een passende oplossing.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DennisKn
Journeyman
Opties

Dit heb ik de hele week geprobeerd en ze blijven het op het reparatieteam gooien. Die ik zelf niet kan bereiken en die mij niet zelf terugbellen. Daarom voelt dit allemaal erg teleurstellend allemaal. En ik snap dat jullie nu niets kunnen doen omdat ik ze niet hier gekocht heb maar ik ben vast niet de enige die dit probleem heeft gehad met deze schermen, dat maakt het extra jammer dat een service die professional zou moeten zijn het probleem op de klant afschuift.

0 Likes