Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Monitor C32hg70 firmware 1016.2 black artifacts

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2017 02:06 PM)
617 Weergaven
Lup
Student
Opties

Sinds de firmware update krijg ik soms zo maar in eens zwarte artifacts op het scherm in de vrom van grote zwarte vlekken na het opstarten of het veranderen van de game mode. Is dit een bekent probleem en is het probleem te verhelpen. Ik heb dit probleem met zo wel de HDMI kabel als met display port kabel. Het probleem kan niet van andere hardware afkomstig zijn want het OSD verdwijnd tijdens de artifacts ook voor een gedeelte.

0 Likes
5 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Oeh, dat klinkt inderdaad vervelend, dat is niet waar je een update voor installeert natuurlijk. Heb je sinds de update je monitor al eens geprobeerd te resetten? Je kunt hiervoor de "Reset All" functie gebruiken in het menu. Ik hoor graag of het verschil maakt. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Lup, is het nog goed gekomen met die zwarte vlekken?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Lup
Student
Opties
Ik heb het probleem nog niet weer meegemaakt na dat ik deze post heb aangemaakt. Ik heb een reset gedaan. Zelf denk ik dat het komt omdat ik één van mijn speakers de plus op de min heb aangesloten, deze speakers staan vlak bij de monitor, door de plus op de min krijg je denk ik een magnetisch veld die problemen op het scherm veroorzaakt?
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, in principe zou dit niet het issue moeten zijn, maar alsnog; fijn dat het opgelost is! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sonpnma
First Poster
Opties

Who can send me firmware 1016.2 at . thank you

0 Likes