Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

C32hg70 artifacts

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2018 11:17 AM)
597 Weergaven
Lup
Student
Opties

Ik heb al een tijdje last van aritifacts waneer de PC een lange tijd heeft uitgestaan, ik zie dan onder in het scherm een lange balk met lijntjes in het windows gedeeldte waar ik mijn wachtwoord n moet vullen.  Dit probleem verdwijt echter waneer ik de monitor opnieuw uit en aan zet en dan is alles normaal. Ik gebruik Display Port en heb het probleem met bijde aansluitingen van de Videokaart. Ik ben niet van plan hdmi te gebruiken want dat is een downgrade in kleurendiepte. 

Is dit een bekent probleem van windows 10 of de monitor. De grafische kaart heb ik al uitgeloten met een andere monitor waarbij het proboleeem zich niet voor doet. Het vreemde is dat het pas voorkomt als mijn PC een week of langer niet heeft aangestaan. De grafische kaart is een GTX 1080 Ti.

artifects.jpg

0 Likes
4 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Lup! Nee, hier heb ik eerlijk waar niet eerder van gehoord, de drivers van je videokaart zijn ook helemaal up to date? Nu is dit wat lastig te troubleshooten aangezien het pas optreedt nadat PC en/of monitor een tijd niet gebruikt zijn, maar is het toevallig een optie om de monitor nadat hij een paar dagen uit heeft gestaan eerst op een andere PC met een displayport te testen? Dan kunnen we uitsluiten of het aan de monitor ligt of niet.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Lup
Student
Opties

Er komt iemand van Samsung mijn monitor ophalen om te  testen, alleen HDMI werkt nog en disaplay port doet inmiddels helemaal niets meer, beeld blijft zwart na dat het even inschakkelt en erna kan ik ook niets meer met de monitor doen, all instellingen zijn dan grijs en kan ik dus niet aanpassen en reseten doet het ook niet meer via display port, via HDMI  werkt alles wel perfect.  

0 Likes
Lup
Student
Opties

Nu zou een reperateur contact met me onemen ma na al die tijd hoor ik maar niets. Gegevens alles heb ik goed doorgegeven. Dit duurt nu wel erg lang en HDMI is nu ook aan het begeven. Het voelt een beetje voor mij dat ik aan het lijntje word gehouden in de hoop dat ik het opgeef, maar dat ga ik dus niet doen. Dit duurt allemaal te lang.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hoe heb je contact gehad en heb je een klantnummer van dit contact?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes