op 09-01-2017 11:08 AM
Ik heb de M2835 laserprinter nu 2 maanden. Als de stroom is uitgevallen of de netwerkverbinding is weggevallen moet ik de driver soms (en dat is juist vervelend) niet altijd de printer opnieuw gaan installeren.
Heeft iemand dit ook al meegemaakt en hoe kan ik evt. firmware updaten als dat de oorzaak zou moeten zijn.
Hoe zie ik welke firmware op de laser staat geinstalleerd? Hoe kan ik de firmware updaten? Ik heb hem al zojuist van de site gehaald maar (nog) niet kunnen vinden hoe dat moet. Suggesties?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-01-2017 12:35 PM
Hey Frans,
Ik heb wel een suggestie. Kan je het volgende uitvoeren:
Ik hoor graag of het is gelukt.
op 12-01-2017 12:35 PM
Hey Frans,
Ik heb wel een suggestie. Kan je het volgende uitvoeren:
Ik hoor graag of het is gelukt.
op 13-02-2017 11:03 PM
Beste Samsung
Vanavond was het weer raak.
Wederom moest ik opnieuw de software installeren van de printer de laser MX 283.
Ik heb hem nu denk ik 2 maanden maar al een 10-tal keren opnieuw de software moeten installeren. Opsturen via Cool Blue naar Samsung betekent dat ik een maand geen printer tot mijn beschikking heb. Dan maar MET kabel.
Als ik via de gemailde handleiding de printer (nogmaals) installeer zie je op een bepaald moment wel 5 opties hoe de printer zou kunnen worden aangesloten allen met een vinkje. Als ik de USB kabel los haal en kies voor het ip adres, dan weet de pc de printer niet te vinden want in de handleiding wordt wel gezegd wanneer je de usb kabel moet monteren, maar niet wanneer je hem moet losmaken……. Uiteindelijk is het me wel gelukt…..20 ! minuten later. Ik kan alleen zeggen dat de connectiviteit van de Samsung ronduit slecht is. En U kunt van mij aannemen, dat ik dat kan beoordelen want ik heb nog een Samsung en een Canon printer, allen op dezelfde stroomgroep die dit probleem NIET hebben.
Heeft U echte goed tips? Niet die standaard dingen, want daar schiet ik niets mee op.
Ik lees graag uw antwoord.
Gr. Frans
op 13-02-2017 11:03 PM