Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Laptop sluit niet af

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2025 04:40 PM)
642 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

fjmeulbroek
Journeyman
Opties

Sinds kort sluit mijn Samsung book 3 niet meer af als ik het deksel sluit of met de aan/uit knop of software matig via Windows, laptop start telkens weer op of blijft standbye met als gevolg een lege batterij.

Iemand een oplossing? de energiebeheer instellingen staan allemaal op afsluiten bij sluitend deksel en aan/uit

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
fjmeulbroek
Journeyman
Opties

Hallo Ajay-A

sorry voor de late reactie maar alle aangedragen oplossing hebben geen resultaat gehad.

De enige manier om hem echt af te sluiten is de aan/uit knop langer vast te houden, ongeveer 10-15 seconden. Dan duurt het wat langer voor hij is opgestart maar de batterij loopt in elk geval niet leeg.

Ik zit er aan te denken om hem een keer terug te zetten in de fabrieksinstellngen maar dat is best een karwei.

Nu heb ik nog een ander probleem maar daar zal ik een nieuwe post voor aanmaken.

bedankt voor jullie inzet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hiervoor zul je toch bij energie-instellingen moeten kijken. Kijk of de instellingen echt goed staan, zet ook snel opstarten uit.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
fjmeulbroek
Journeyman
Opties

Dank je. Zal snelopstarten eens proberen uit te zetten. Verder heb ik de instellingen staan zoals in mijn bericht: deksel uitzetten. Knop: uitzetten 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zorg ook dat je drivers en bios up to date zijn en controleer op Malware..

Kijk ook bij geavanceerde energieinstellingen.

Controleer ook of er geen achtergrond processen draaien die voorkomen dat die uitgaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @fjmeulbroek,

Bedankt voor jouw melding hierover. Jouw aangegeven issue is inderdaad niet handig. Heeft het advies van Patrick het verholpen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
fjmeulbroek
Journeyman
Opties

Hallo Ajay-A

sorry voor de late reactie maar alle aangedragen oplossing hebben geen resultaat gehad.

De enige manier om hem echt af te sluiten is de aan/uit knop langer vast te houden, ongeveer 10-15 seconden. Dan duurt het wat langer voor hij is opgestart maar de batterij loopt in elk geval niet leeg.

Ik zit er aan te denken om hem een keer terug te zetten in de fabrieksinstellngen maar dat is best een karwei.

Nu heb ik nog een ander probleem maar daar zal ik een nieuwe post voor aanmaken.

bedankt voor jullie inzet