op 08-02-2025 04:40 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sinds kort sluit mijn Samsung book 3 niet meer af als ik het deksel sluit of met de aan/uit knop of software matig via Windows, laptop start telkens weer op of blijft standbye met als gevolg een lege batterij.
Iemand een oplossing? de energiebeheer instellingen staan allemaal op afsluiten bij sluitend deksel en aan/uit
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 14-02-2025 01:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo Ajay-A
sorry voor de late reactie maar alle aangedragen oplossing hebben geen resultaat gehad.
De enige manier om hem echt af te sluiten is de aan/uit knop langer vast te houden, ongeveer 10-15 seconden. Dan duurt het wat langer voor hij is opgestart maar de batterij loopt in elk geval niet leeg.
Ik zit er aan te denken om hem een keer terug te zetten in de fabrieksinstellngen maar dat is best een karwei.
Nu heb ik nog een ander probleem maar daar zal ik een nieuwe post voor aanmaken.
bedankt voor jullie inzet
op 08-02-2025 06:34 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-02-2025 06:49 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dank je. Zal snelopstarten eens proberen uit te zetten. Verder heb ik de instellingen staan zoals in mijn bericht: deksel uitzetten. Knop: uitzetten
op 08-02-2025 06:53 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-02-2025 01:13 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @fjmeulbroek,
Bedankt voor jouw melding hierover. Jouw aangegeven issue is inderdaad niet handig. Heeft het advies van Patrick het verholpen?
Met groet,
Ajay
op 14-02-2025 01:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo Ajay-A
sorry voor de late reactie maar alle aangedragen oplossing hebben geen resultaat gehad.
De enige manier om hem echt af te sluiten is de aan/uit knop langer vast te houden, ongeveer 10-15 seconden. Dan duurt het wat langer voor hij is opgestart maar de batterij loopt in elk geval niet leeg.
Ik zit er aan te denken om hem een keer terug te zetten in de fabrieksinstellngen maar dat is best een karwei.
Nu heb ik nog een ander probleem maar daar zal ik een nieuwe post voor aanmaken.
bedankt voor jullie inzet