Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Book3 360 extra SSD ontbreekt

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2023 08:46 PM)
666 Weergaven
Koets
Journeyman
Opties

Op 21-09-2023 ontving ik een email van Samsung met een aanbieding die geldig was
van 21-09-2023 15:00 uur tot en met 22-09-2023 23:59 uur en luidde als volgt:

Ontvang 10% extra voordeel op de Galaxy Book3 Series t/m 22-09 met de code: FLASHDEAL10². Inclusief ingebouwde SSD kaart met tot 1TB extra opslag³

³ Bij geselecteerde Galaxy Book3 Pro, Galaxy Book3 360 en Galaxy Book3 Ultra modellen wordt de extra SSD 980 PRO PCle 4.0 NVMe™ M.2 ingebouwd.

Op 22-09-2023 bestelde ik de Galaxy Book3 360 (ordernummer NL230922-80491759)
die een dag later werd bezorgd. Echter zonder inbouw van de extra SSD.

Op 24 september is er voor mij bij Samsung een ticket aangemaakt met de klacht
over de ontbrekende SSD. Het is nu 2 maanden later. Wekelijks heb ik deze case
via WhatsApp onder de aandacht gebracht. Iedere keer pakt een andere medewerker
het op en kun je alles van voren af aan opnieuw uitleggen. Steevast is het antwoord:
het is druk men is er mee bezig. Op mijn WhatsApp van 17-11-2023 is niet eens meer gereageerd.

Na 2 maanden kun je dat aan niemand meer uitleggen dat zo een
simpele fout nog niet is opgelost. Samsung als organisatie verliest
hiermee totaal zijn geloofwaardigheid bij de consument.
Online staan veel van dit soort klachten over het niet nakomen van
promotie beloften door Samsung. Wie van Samsung neemt nu eens verantwoordelijkheid en lost dit op? De oplossing is simpel: De bezorgdienst van Samsung kan een nieuwe laptop met juiste SSD bij mij thuis bezorgen en de verkeerde Galaxy Book3 360, die door mij nog niet is gebruikt, mee terugnemen. Eigenlijk wordt je zo gedwongen om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie (€ 52,50)

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Koets, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit schiet zo inderdaad niet echt op en kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb mijn collega's van de e-Store afdeling ook een bericht gestuurd met de vraag hoe we de SSD kunnen laten plaatsen en of er misschien al een update over is. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Een eventuele omruiling zal in ieder geval niet aan de deur gedaan kunnen worden, dit gaat bij ons via een andere procedure 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Koets
Journeyman
Opties
Martijn, voor zover bedankt.
Ik hoop dat jouw contact met de e-Store wel effect heeft?
Peter Koets
Koets
Journeyman
Opties

Ik ontving op 28 nov. 2023 om 11:58 uur een email van Samsung met de opmerking Je onderwerp kreeg onlangs een antwoord.  Heeft dit je probleem opgelost?

Nee er is niets opgelost. Ik zie nergens een antwoord. Gaat weer lekker zo. Wij zijn weer een week verder.

Peter Koets

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terugkoppeling. Je zal dit bericht hebben gehad naar aanleiding van je topic hier op de Community 😉 Ik zal mijn collega's van de e-Store weer een reminder sturen hierover.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Koets
Journeyman
Opties

Na 11 weken is er nog geen enkele oplossing door Samsung aangedragen.
Dit toont helaas aan tot wat voor een slechte organisatie Samsung is verworden.
In tegenstelling tot enkele jaren geleden toen service nog hoog bij hun in het vaandel stond.
Mijn besluit staat vast, ik koop nooit meer iets via de Samsung shop. Ik heb nu in één jaar drie slechte ervaringen gehad zonder dat door Samsung iets is opgelost.
Als ik niet zelf steeds opnieuw reclameer gebeurt er niets meer. Uit zich zelf komen jullie er nooit meer op terug. Jullie laten de klacht “gewoon doodbloeden” in de hoop er af te komen.
Het standaard antwoord van Samsung is dan:
Ik snap je volkomen! Het duurt momenteel inderdaad langer dan je van ons gewend bent en ik kan goed begrijpen dat je hier op niet zit te wachten. Excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken voor je.
De promotie aanbiedingen worden niet of niet volledig nagekomen. Ik kan beter online
zoeken naar aanbiedingen van Samsung apparatuur door andere leveranciers, die in geval
van problemen ook zelf de (garantie) reparaties uitvoeren.
Het is niet voor niets dat Samsung op Trustpilot van de 1146 reviews 1042 keer de laagste score krijgt. Zeer vele keren de opmerking: 1 ster is teveel. Kwalificatie: Zeer slecht.
Ik wil de medewerk(st)er van Samsung adviseren daar eens een kijkje te nemen om een indruk te krijgen voor wat soort bedrijf ze werkzaam zijn.
Ik ga nu een contact opnemen met mijn rechtsbijstand verzekeraar.
Mogelijk zorgt dat wel dat er eindelijk iets gaat gebeuren. Ik zal daarbij ook aangeven dat
terugsturen van de laptop geen optie is, want dan ben ik die laptop voor maanden kwijt.

MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je terug koppeling! Waarom dit zo lang duurt is mij ook niet bekend, wij doen ons uiterste best om dit ook zo snel mogelijk in orde te maken. Wat de reviews aangaat, er gaat gelukkig zo veel meer goed dan fout echter lees je hier natuurlijk niets over! 

Welke stappen jij verder onderneemt is natuurlijk geheel aan jou, het ticket bij ons is in ieder geval nog niet gesloten en heb mijn collega's ook een reminder gestuurd.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_Ltk0FiI
Student
Opties

Hoe staat deze zaak er nu voor? 

0 Likes