Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Usb c 128 gb geeft 120 gb aan en werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2023 06:59 PM)
944 Weergaven
Blu2015
Explorer
Opties
Hoi,

Ik heb een 128gb usb c stick van samsung aangeschaft.

Ik heb nu 2 problemen:

1 stick geeft aan 120 gb. Waar zijn de overige 8 gb gebleven. Stick is geformateerd. 

2 als ik een app van 2 gb op de stick wil zetten geeft de telefoon aan: niet genoeg ruimte.

Iemand enig idee?

Groet
Nils
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Die overige 8 GB is niet beschikbaar. Als je een USB stick formatteert, is dat in een bepaalde indeling zoals exfat of ntfs. Hieraan wordt ruimte besteed.

Verder zou ik niet aanraden om apps proberen te verplaatsen naar een stick, dit gaat problemen opleveren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Die overige 8 GB is niet beschikbaar. Als je een USB stick formatteert, is dat in een bepaalde indeling zoals exfat of ntfs. Hieraan wordt ruimte besteed.

Verder zou ik niet aanraden om apps proberen te verplaatsen naar een stick, dit gaat problemen opleveren.
Blu2015
Explorer
Opties
Hoi Patrick. Dank je wel. 8gb dus verklaard. Wel gek dat zo'n indeling 8gb nodig heeft. Ik heb een twintig tal apps van 1 a 2 gb , gekochte spelletjes, die ik op het moment niet gebruik maar ook niet wil verwijderen. Heeft mij gemiddeld 6 euro per spel gekost. Ik wil ze dus bewaren op usb maar niet gebruiken. Gaat dat ook niet goed? Zoals gezegd lukt het op het moment niet eens. Gr Nils
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan ze ook gewoon verwijderen en opnieuw installeren wanneer je ze weer wilt spelen. Dat kost geen extra geld.

Het is totaal niet gek dat het bestandssysteem ruimte in beslag neemt. Dit is al zo sinds het begin van computers en harde schijven.
Blu2015
Explorer
Opties
Ok. Dat wist ik niet. Van dat verwijderen. Maar heb jij enig idee waarom het niet zou werken om ze over te zetten
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hoe probeer je ze precies te verplaatsen dan?
0 Likes
Blu2015
Explorer
Opties
Gewoon in apps. Kam je kiezen. Opslag apparaat of usb c
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou gewoon de apps die je nooit gebruikt verwijderen. Je kan ze altijd herinstalleren.
0 Likes
Blu2015
Explorer
Opties
Ok. Dank je wel voor de tip. Usb c stick gaat terug.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is een optie, wel zonde. Ik heb zelf een 256GB usb stick van Samsung en kan er eigenlijk alleen maar positief over zijn. Zalige tool om mijn phone lekker leeg te houden 😃
0 Likes